نقشه با جزئیات بالای Azeroth

نقشه با جزئیات بالای Azeroth:

یک هنرمند طراح کاراکتر به نام Sturmbart که از طرفداران پروپا قرض World of Warcraft نیز هست، اخیرا نقشه‌ای با جزئیات بسیار بالا و جالب توجه از Eastern Kingdoms و Kalimdor بر اساس فایل‌های مینی‌مپ درون بازی، طراحی کرده است. این نقشه با رنگ‌بندی‌های مخصوص به خود عمق زمین و دریا را کاملا مشخص کرده و همچنین دارای قسمت راهنما نیز است که نشان‌دهنده عوارض طبیعی و ساختگی هستند. مواردی همچون شهرها، باتلاق‌ها، قلعه‌ها، دریاچه‌ها، خرابه‌ها، رودخانه‌ها، مسیرهای مختص زپلین، و غیره.

نقشه‌نگاری، سنتی تحسین‌شده در طول تاریخ است که عمری بسیار طولانی دارد. قدیمی‌ترین نقشه‌های کره زمین که به جای مانده‌اند به چیزی حدود قرن نهم پیش از مسیحیت برمی‌گردند. امروزه نقشه‌های متعددی وجود دارند که از آن‌ها استفاده می‌شود، از نقشه‌های جغرافیایی، دریایی، و هواشناسی گرفته تا نقشه‌هایی که دربرگیرنده ویژگی‌های فیزیکی هستند همچون سیاسی، فرهنگی، و حتی نقشه‌های الکترونیکی. این نقشه با جزئیات بالای Azeroth که توسط Sturmbart طراحی شده، در دسته‌بندی نقشه‌های فیزیکی (با کاربرد عمومی هم می‌توان گفت) قرار می‌گیرد.

 

نقشه با جزئیات بالای Azeroth

نقشه با جزئیات بالای Azeroth

آپدیت: Sturmbart نقشه با جزئیات بالای آذراث (Azeroth) را آپدیت کرده و تمامی قاره‌ها را به آن اضافه کرده است. قاره‌های اضافه شده شامل Broken Isles ،Kul Tiras  ،Zandalar ،Pandaria ،Northrend هستند. او همچنین با همکاری شخصی با نام مستعار Esdreika پروژه‌ای تحت عنوان «اطلس آذراث» را رونمایی کرده است. «اطلس آذراث» یک نقشه آنلاین تعاملی است.

نقشه با جزئیات بالای Azeroth

تصاویری از «اطلس آذراث»:

 

تاریخ انتشار: 23/06/2020

آخرین ویرایش: 28/07/2020

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

0 دیدگاه
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها