گیم‌تایم

بلیزارد به تازگی تغییرات بزرگی در زمینه خرید گیم‌تایم اعمال کرده است. از این به بعد دیگر گیم‌تایم 30 روزه، 90 روزه و 180 روزه وجود نخواهند داشت و فقط می‌توانید گیم‌تایم 60 روزه با قیمت 29.99 دلار خریداری کنید.

البته اشتراک ماهانه WoW هنوز با قیمتی ارزان‌تر در صورت خرید 6 ماهه در دسترس است و قیمتش تغییری نکرده است. با ایجاد این تغییر در قیمت Game Time، بلیزارد احتمالا قصد دارد پلیرها بیشتر به سمت خرید اشتراک سوق پیدا کنند تا خرید گیم‌تایم.

همچنین این تغییر ممکن است بر روی بات‌هایی که از WoW Token برای گرفتن گیم‌تایم استفاده می‌کنند نیز تاثیر بگذارد. چراکه استفاده از بات به مشکلی بزرگ در Shadowlands و کلاسیک تبدیل شده است. از بالانس اکانت بتل‌نت خود نیز می‌توانید برای خرید Game Time استفاده کنید، اما برای خرید اشتراک ماهیانه این امکان وجود ندارد. و تنها با داشتن کارت بانکی معتبر میسر است.

به گفته بلیزارد گیم‌تایم‌هایی که از قبل خریداری شده‌اند، شامل این تغییر نخواهند بود. قیمت خرید اشتراک ماهیانه و WoW Token تغییری نخواهند کرد. تنها قیمت گیم‌تایم افزایش یافته است.

چندی پیش نیز بلیزارد سرورهای خود را به آمازون AWS منتقل کرد که باعث ایجاد مشکلاتی برای کاربران ایرانی شد. چراکه آی‌پی‌های ایران در لیست سیاه دیتابیس آمازون قرار دارد. و اکثر کاربران مجبور به استفاده از سرویس‌های رفع تحریم برای ورود به بازی شدند. و حالا این تغییرات نیز مشکلی دیگر به وجود آورده‌ است. چراکه برای کاربران ایرانی خرید اشتراک امکان‌پذیر نیست.

گیم تایم 60 روزه ریجن اروپا را می‌توانید با قیمتی مناسب از فروشگاه ما تهیه کنید.

تاریخ انتشار: 26/03/2021

آخرین ویرایش: 16/12/2022

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

0 دیدگاه
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها