بلیزارد و بن کردن بیش از 40هزار اکانت دیگر

بلیزارد و بن کردن بیش از 40هزار اکانت دیگر:

این‌طور که به نظر می‌رسد بلیزارد هنوز به بن کردن ربات‌ها ادامه داده و پس از این‌که 74000 اکانت را بن کرد، در بیانیه‌ای اعلام کرده که از آن زمان تاکنون 40000 اکانت دیگر نیز بن شده است.

شرکت بلیزارد در ابتدا در بیانه‌ای اعلام کرد قصد مقابله با بات‌ها در WoW Classic را داشته که زیاد توسط گیمرها جدی گرفته نشد. سپس محدودیت 30 اینستنس در روز اعلام شد و نهایتا نیز طبق آماری که منتشر شده بود 74000 اکانت بن شد.

 

بلیزارد و بن کردن بیش از 40هزار اکانت دیگر. خلاصه‌ای از متن بیانیه: ما از زمان عرضه WoW Classic علیه اکانت‌هایی که به هک کردن و استفاده از بات پرداخته‌اند اقداماتی انجام داده‌ایم و روزانه هزاران اکانت شناسایی و بن شده است. تمام تلاش خود در برخورد با هکرها و استفاده‌کنندگان از بات را خواهیم کرد و اقدام علیه این‌گونه موارد را یکی از بالاترین اولویت‌های خود قرار خواهیم داد. هر گونه اکانتی که با استفاده از تقلب، هک یا بات، بر خلاف قوانین و مقررات تعیین شده بلیزارد اقدام نماید و آن‌ها را زیر پا بگذارد موجب مسدود شدن و حذف اکانت مربوطه خواهد شد.

همچون همیشه، قدردان گزارشات (Report)های شما درون بازی خواهیم بود. این گزارشات برای ما بسیار ارزشمند هستند، چراکه باعث پیشرفت و بهبود سیستم شناسایی تخلفات ما می‌شوند. در نهایت نیز لذت بازی برای گیمرهای واقعی افزایش خواهد یافت.

تاریخ انتشار: 02/07/2020

آخرین ویرایش: 14/04/2022

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

0 دیدگاه
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها