تغییرات عمده شخصی‌سازی کاراکتر

تغییرات عمده شخصی سازی کاراکتر

تغییرات عمده شخصی‌سازی کاراکتر در Shadowlands:

بلیزارد قصد دارد در Shadowlands تغییرات عمده و جالب‌توجهی در قسمت شخصی‌سازی کاراکتر ایجاد نماید. این اتفاقی است که دیر یا زود باید می‌افتاد چراکه اکثر بازی‌های چندنفره آنلاین در حال حاضر دارای بخش شخصی‌سازی کاراکتر پیشرفته‌ای هستند. و شخصی‌سازی کاراکتر می‌تواند نقش عمده‌ای در موفقیت یک MMO داشته باشد. با توجه به آن‌چه تاکنون از نسخه آلفا Shadowlands دیده‌ایم، رابط کاربری، نحوه نمایش کاراکترها، و همچنین تنظیمات موجود برای شخصی‌سازی کاراکتر، تغییرات بزرگی داشته‌اند. زخم روی صورت، خالکوبی، Face Paint و تغییر رنگ چشم‌ها تنها بخشی از امکانات جدید هستند.

خلاصه‌ای از این تغییرات به نقل از WoWHead:

  • گزینه‌های جدید در بخش‌هایی از شخصی‌سازی کاراکتر همچون رنگ پوست، مدل مو (اضافه شدن امکان انتخاب مدل بدون مو)، جواهرات تزئینی، و رنگ چشم برای بسیاری از نژادها
  • زره نمایشی جدید برای هر کلاس در شخصی‌سازی کاراکتر
  • سبک جدیدی از رابط کاربری، شامل منوهای جدید برای شخصی‌سازی
  • امکان مشاهده پیش‌نمایشی کوچک از رنگ پوست در منوهای جدید
  • انیمیشن‌های مختص به هر کلاس که در بخش شخصی‌سازی کاراکتر نمایش داده خواهند شد
  • برخی شخصی‌سازی‌ها همچون مدل مو و جواهرات تزئینی از این به بعد با اسم خاص خود شناخته می‌شوند

در Shadowlands تقریبا همه بخش‌های شخصی‌سازی کاراکتر تغییر اساسی داشته‌اند، به خصوص رابط کاربری. در رابط کاربری، آیکن نمایش‌دهنده کلاس، نژاد، جنسیت، تغییر یافته و مدرن‌تر شده است. قسمت انتخاب کردن Class Trial جا به جا شده و به پایین صفحه انتقال یافته. حال می‌توانید پیش از نهایی‌کردن ساخت کاراکتر ببینید که اسم انتخابی شما از قبل گرفته شده یا خیر.

تغییرات عمده شخصی‌سازی کاراکتر

تغییرات عمده شخصی‌سازی کاراکتر

علاوه بر این، امکان پیش‌نمایش زره و سلاح برای کلاس انتخابی شما وجود دارد. با این‌که هنگام شروع بازی، شما با زره و سلاح اولیه بازی را شروع خواهید کرد، اما با این امکان خواهید دید کاراکتر شما در لول‌های بالا چگونه خواهد بود.

تغییرات عمده شخصی‌سازی کاراکتر

تصاویری از نژادهای مختلف و موارد جدید اضافه شده به آن‌ها:

در Shadownlands همچنین این امکان را خواهید داشت که در سلمانی (Barber Shop) از بین فرم‌های مختلف کلاس Druid یکی را انتخاب کنید. این امکان وجود خواهد داشت که از فرم‌هایی که با Glyph اضافه می‌شدند استفاده کرد. همچنین فرم‌هایی که مربوط به رنگ پوست شما نیستند. همان‌طور که می‌دانید قبلا رنگ Druid Form شما بسته به رنگ پوستی بود که برای کاراکتر خود انتخاب می‌کردید.

جزئیات کامل تغییرات و بخش‌های اضافه شده برای هر نژاد را می‌توانید در WoWHead مشاهده کنید.

به گفته مسئولین بلیزارد تغییرات سیستم شخصی‌سازی کاراکتر پس از Shadowlands نیز ادامه خواهد داشت.

آپدیت: بلیزارد در مصاحبه‌ای با یوروگیمر اعلام کرد تغییر جنسیت در Shadowlands رایگان خواهد بود. به‌این‌معنا که دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای این کار نخواهید داشت.

تاریخ انتشار: 16/07/2020

آخرین ویرایش: 16/07/2020

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

0 دیدگاه
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها