Chris Metzen

آقای Chris Metzen نایب رئیس ارشد پیشین بخش داستانی و توسعه فرنچایز در بلیزارد اعلام کرده، شرکتی با نام Warchief Gaming تاسیس کرده است. چند نفر دیگر از کارکشته‎‌گان و کهنه‌کارهای سابق بلیزارد همانند آقای Mike Gilmartin و Ryan Collins نیز به او در این شرکت ملحق شده‌اند.

مصاحبه با Venturebeat:

آقای Metzen در جریان مصاحبه‌ای با وبسایت VentureBeat توضیح می‌دهد که Warchief Gaming چگونه شکل گرفته و از یک سرگرمی تبدیل به تجارت شده است.

Chris Metzen می‌گوید او از ابتدا علاقه زیادی به بازی‌های تخته‌ای (Tabletop) داشته است. سرگرمی او در زمان کودکی بازی‌های تخته‌ای همچون Dungeons & Dragons و Warhammer بوده است و پس از خروج از بلیزارد نیز وقت زیادی را به این بازی‌ها به همراه دوستانش سپری کرده است. این خود باعث شده عطش او برای بازگشت و خلق دنیاهای دیگر بیش از پیش شود.

طی چند ماه گذشته کارکنان سابق بلیزارد استودیوهایی با محوریت ساخت بازی راه‌اندازی کرده‌اند. اما Chris Metzen مسیر دیگری را انتخاب کرده و به دنبال علاقه‌ای که به بازی‌های تخته‌ای داشته شرکت Warchief Gaming را تاسیس کرده است.

آقای Metzen در ادامه می‌گوید: «به نظرم [پس از ترک بلیزارد] دچار اشتباه شدم و این اشتباه نتایج خوبی برایم نداشت. اما حال که به همراه «مایک» این شرکت را در زمینه بازی‌های تخته‌ای تاسیس کرده‌ام، حس می‌کنم دوباره تعادل برقرار شده است.»

از دیدگاه او اوج خلاقیتش زمانی بوده که داشته به سختی کار می‌کرده است. زمانی که در حال کار بر روی Warcraft III و World of Warcraft بوده است. دو گیم که در نهایت به موفقیت‌های بزرگی رسیدند.

علاقه به بازی‌های تخته‌ای:

Chris Metzen: «من به شدت عاشق تمام فرآیند کار بودم. محصول نهایی، شغلی که در بلیزارد داشتم، و تیم‌هایی که با آن‌ها کار می‌کردم را به شدت دوست داشتم. هنگامی که World of Warcraft منتشر شد و تبدیل به یک بازی بزرگ شد اوضاع تغییر کرد. [حس بودن در بلیزارد] همچنان عالی بود و هنوز هم هست. اما ما از یک تیم کوچک توسعه بازی، تبدیل به سرویس‌دهنده این بازی بسیار عظیم شده بودیم. که فراز و نشیب‌های خاص خود را به همراه داشت و شرایط و نگرانی‌های به خصوصی ایجاد کرد.

شرکت Warchief Gaming برای Chris Metzen حکم بلیزارد را دارد پیش از آن‌که تبدیل به یک شرکت بزرگ شود و حس و حال آن زمان را برای وی تداعی می‌کند. از دیدگاه وی کار در مقیاس‌های کوچک‌تر خلوص خاصی دارد و فرآیند خلق آثار و ایده‌پردازی در تیم‌های کوچک‌تر، آزادی و سادگی بیشتری دارد.

تاریخ انتشار: 27/10/2020

آخرین ویرایش: 27/10/2020

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

0 دیدگاه
قدیمی‌ترین‌ها
جدیدترین‌ها برترین‌ها
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها