Burning Crusade Classic

عنوان Burning Crusade Classic بالاخره به صورت غیررسمی تایید شد. این اتقاق در واقع با آپلود شدن اتفاقی یک فایل مطبوعاتی (تصویر) مربوط به بلیزکان توسط بلیزارد اتفاق افتاده است.

هنوز تاریخ عرضه رسمی مشخص نشده است، اما بازی به احتمال زیاد در 2021 عرضه خواهد شد. فاز بعدی WoW Classic در واقع Burning Crusade Classic خواهد بود و پلیرها این انتخاب را خواهند داشت که با هیرو خود در سرورهای TBC لول‌آپ کنند و یا اینکه به بازی در سرورهای Classic ادامه دهند. احتمال این نیز هست که سرورهای جدید کلاسیک با شروعی تازه و از صفر دوباره راه‌اندازی شوند.

باری دیگر در World of Warcraft®: Burning Crusade Classic™ راهی سفری به داخل پورتال تاریک شوید! The Burning Crusade که ابتدا در ژانویه 2007 عرضه شد، قهرمانان آذراث را به سرزمین‌های Outland که گسیخته، درهم‌شکسته و مملو از جادوی فِل هستند، فرامی‌خواند. تا سد راه یورش ارتش اهریمنی Burning Legion شوند. در سال 2021 بازسازی دوباره اولین بسته الحاقی دنیای وارکرفت این امکان را به پلیرهای سراسر دنیا می‌دهد که باری دیگر بتوانند Outland را آن‌گونه که ابتدا بود، تجربه کنند. و خاطرات دوره‌ای از ماجراجویی بی‌پایان را دوباره زنده کنند. یا برای اولین بار، آن‌چه که ورای پورتال تاریک است را از نزدیک ببینند.

نکته دیگری که توسط بلیزارد اشاره شده این است که با داشتن گیم‌تایم دنیای وارکرفت، دسترسی به Burning Crusade Classic نیز خواهید داشت. و نیازی به خرید جداگانه بازی نخواهد بود.

منبع

تاریخ انتشار: 18/02/2021

آخرین ویرایش: 12/04/2022

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین‌ها
جدیدترین‌ها برترین‌ها
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها
trackback
3 سال پیش

[…] عنوان World of Warcraft: Burning Crusade Classic رسما تایید شد! این بازی در سال 2021 عرضه خواهد شد و هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه آن مشخص نشده است. […]