فاز دوم TBC Classic

طبق گفته تهیه‌کننده ارشد WoW Classic خانم Holly Longdale (در جریان تورنمت آرنا WoW Classic) فاز دوم TBC Classic به زودی به سرورهای PTR خواهد آمد.

فاز دوم TBC Classic:

فاز دوم TBC Classic که پچ 2.5.2 محسوب می‌شود، Overlords of Outland نام دارد. در این فاز مواردی همچون Guild Bank، کوئست‌های Daily مربوط به Sha’tari Skyguard و همچنین ابزار Looking for Group به بازی اضافه خواهد شد. دو رِید 25 نفره Serpentshrine Cavern و Tempest Keep: The Eye نیز برای تست باز خواهند شد.

به نقل از WowHead: «اگر نمی‌دانید، ابزار Looking For Group در واقع در سال 2007 برای اولین بار در Burning Crusade وجود داشت. البته به شکل مدرن و ارتقا یافته امروزی که با نام Dungeon Finder شناخته می‌شود، نبود. در هر حال یک ابزار بسیار کاربردی برای تشکیل گروه به جهت انجام Dungeon و Raidهای مختلف محسوب می‌شد. بلیزارد در رابطه با Looking For Group گفته است، در نظر داریم رابط کاربری این ابزار را ارتقا داده و آن را امروزی‌تر و کاربردی‌تر کنیم. البته به هیچ وجه ابزاری برای تشکیل گروه خودکار نخواهد بود.»

فاز دوم TBC Classic

علاوه بر این، در فاز دوم TBC Classic میزان Arena Point که به صورت هفتگی به پلیرهای واجد شرایط داده می‌شود افزایش یافته و هزینه خرید Gear با Honor Point نیز در پایان فصل اول کاهش می‌‎یابد. در پایان فصل، Arena Point پلیرها تبدیل به Honor Point می‌شود. به ازای هر یک Arena Point مقدار 10 Honor Point به پلیرها داده می‌شود.

حاشیه‌های اخیر پیرامون بلیزارد:

در کنار اخبار عرضه فاز دوم TBC Classic البته اخبار شکایت تعدادی از کارکنان زن شرکت بلیزارد به دلیل تبعیض و محیط کاری نامناسب اخیرا بسیار خبرساز شده است. آقای Jeff Hamilton طراح ارشد سیستم‌‌های Warcraft در توییر خود گفته است در حال حاضر هیچ کاری بر روی World of Warcraft صورت نمی‌گیرد. شکایتی که اخیرا علیه بلیزارد صورت گرفته ظاهرا بر روی توسعه WoW تاثیر گذاشته و موقتا تقریبا همگی کارکنان بلیزارد از کار بر روی WoW دست کشیده‌اند. به گفته آقای Jeff Hamilton این به نفع هیچ‌کس نیست. نه پلیرها، نه کارکنان بلیزارد و یا سهام‌داران شرکت.

هنوز خبر قطعی در این رابطه منتشر نشده و مشخص نیست که آیا این اتفاقات بر روی عرضه پچ 9.2 و یا 9.1.5 شدولندز تاثیرگذار خواهد بود یا خیر.

تاریخ انتشار: 26/07/2021

آخرین ویرایش: 27/07/2021

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

0 دیدگاه
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها