TBC Classic

بلیزارد اعلام کرد فصل اول Arena در TBC Classic شروع شده است. در ادامه با هم به بررسی توضیحات بلیزارد در این رابطه می‌پردازیم.

اگر با سیستم Honor که در TBC Classic آپدیت شده و تغییراتی داشته آشنا نیستید به این لینک مراجعه کنید.

نحوه ورود به Arena

هنگامی که تیم 2 نفره، 3 نفره، یا 5 نفره‌ای داشتید، می‌توانید با صحبت کردن با Arena Battlemaster در نوبت ورود به Arena قرار بگیرید (Queue بزنید). تمامی تیم‌های Arena از Team Rating 0 شروع کرده و امتیاز خود را افزایش می‌دهند.

در فصل اول، برخی از آیتم‌های PVP علاوه بر نیاز به Arena Point برای خرید به Personal Rating به خصوصی نیز نیاز خواهند داشت. هنگامی که یکی از این دست آیتم‌ها را خریداری کردید، حتی اگر Personal Rating شما کاهش یابد نیز می‌توانید از آیتم استفاده کنید.

  • میزان Personal Rating مورد نیاز برای آیتم Shoulder: امتیاز Personal Rating 2000
  • میزان Personal Rating مورد نیاز برای سلاح (Weapon): امتیاز Personal Rating 1850

Arena Point که برای خرید آیتم‌های PvP نیاز است با ریسِت شدن هفتگی Arena، به تیم‌های واجد شرایط داده خواهد شد. برای گرفتن Arena Point میزان Personal Rating شما باید محدوده 150 امتیاز از Team Rating باشد. همچنین باید حداقل 10 بار و به میزان 30 درصد در بازی‌های هفته پیش تیم خود شرکت داشته باشید.

خرید زره و سلاح Arena

هنگامی که Arena Point به دست آوردید، می‌توانید آیتم‌های PvP مختلفی از بسیاری از فروشندگان در بازی (Vendor) خریداری کنید. این فروشندگان را می‌توانید در منطقه Ring of Trials از Nagrand، همچنین Circle of Blood از Blade’s Edge Mountains و یا Area 52 از Netherstorm پیدا کنید.

جوایز هر فصل Arena

در پایان هر فصل از Arena پلیرهای واجد شرایط بر اساس Rating جوایزی دریافت می‌کنند. فصل اول شامل یک Title منحصر به فرد می‌شود به نام «Infernal Gladiator». و پلیرهایی که به رتبه‌های برتر در ریجن خود دست یابند Titleهای زیر را خواهند گرفت:

  • Infernal Gladiator (Top 0.1%)
  • Gladiator (Top 0.5%)
  • Duelist (Top 0.5% – 3%)
  • Rival (Top 3% – 10%)
  • Challenger (Top 10% – 35%)

علاوه بر این، کسانی که واجد شرایط Titleهای Infernal Gladiator و Gladiator شوند، یک مونت بسیار پرسرعت (Swift Nether Drake) دریافت خواهند کرد. که فقط در فصل اول Arena قابل گرفتن است.

برای واجد شرایط شدن دریافت جوایز فصلی Personal Rating شما باید محدوده 100 امتیاز از Team Ratingتان باشد. و در 20 درصد از بازی‌های تیم خود شرکت کرده باشید.

باید حداقل 50 بازی در Arena برنده شوید تا واجد شرایط دریافت جوایز فصلی شوید. هنگامی که یک فصل از Arena به اتمام برسد، آیتم‌های مربوط به فصل قبلی را می‌توان بدون نیاز به Rating خریداری کرد.

منبع

تاریخ انتشار: 16/06/2021

آخرین ویرایش: 16/06/2021

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین‌ها
جدیدترین‌ها برترین‌ها
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها
trackback
2 سال پیش

[…] می‌شود افزایش یافته و هزینه خرید Gear با Honor Point نیز در پایان فصل اول کاهش می‌‎یابد. در پایان فصل، Arena Point پلیرها تبدیل به […]