فاز دوم TBC Classic

فاز دوم TBC Classic که Overlords of Outland نام دارد، در تاریخ 15 سپتامبر 2021 یعنی حدود 18 روز دیگر عرضه خواهد شد.

در تاریخ 31 آگوست یعنی همزمان با ریسِت شدن هفتگی پچ 2.5.2 برای Burning Crusade عرضه خواهد شد. با انتشار این آپدیت مواردی همچون Guild Bank و ابزار Group Browser به بازی اضافه خواهند شد. همچنین آپدیتی برای قسمت Arena که امکان مشاهده Team Ranking و یک سری مشخصات دیگر در هنگام مراجعه به NPCهای مخصوص Arena را فراهم می‌کند.

در هفته آینده در تاریخ 7 سپتامبر فصل اول Arena به اتمام خواهد رسید. یک هفته به صورت Offseason خواهد بود یعنی خارج از فصل. فصل دوم Arena عنوان Burning Crusade Classic در تاریخ 14 سپتامبر آغاز خواهد شد.

محتوای فاز دوم TBC Classic در تاریخ 15 سپتامبر ساعت 6 بعد از ظهر به وقت منطقه زمانی شرقی (EDT) باز خواهد شد. یعنی دو رِید Tempest Keep The Eye و Serpentshrine Caverns به همراه محتوای مربوط به Sha’tari Skyguard و  Ogri’la باز خواهند شد.

علاوه بر این، قابلیت Swift Flight Form برای کلاس Druid، امکان ساخت Epic Goggles برای شغل Engineering نیز به بازی افزوده خواهند شد.

نهایتا جوایز فصل اول Arena در تاریخ 21 سپتامبر به واجدین شرایط اهدا خواهد شد. ساعات و تاریخ‌های ذکر شده برای ریجن آمریکا هستند. برای اروپا ممکن است نهایتا یک روز تاریخ‌ها جا به جا شوند.

منبع

تاریخ انتشار: 28/08/2021

آخرین ویرایش: 28/08/2021

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

0 دیدگاه
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها