اخیرا در جریان مصاحبه‌ وبسایت چینی Gamersky با آقای Ion Hazzikostas کارگردان World of Warcraft به سوالاتی در رابطه با امکان سولو کردن برخی رِیدها پاسخ داده شده است.

در پایان هر بسته الحاقی، بلیزارد انتظار دارد که پلیرها بتوانند رِیدهای مربوط به بسته الحاقی قبلی را به تنهایی انجام دهند. به این معنی که در پایان شدولندز پلیرها باید بتوانند به راحتی رِیدهایی نظیر Antorus the Burning Throne و یا Tomb of Sargeras را به تنهایی به اتمام برسانند.

در جریان مصاحبه از آقای Ion Hazzikostas پرسیده شده: مسیر برخی رِیدها بسیار طولانی و پیچیده است، آیا قصد اضافه کردن تلپورت به برخی رِیدها را دارید؟ و همچنین سولو کردن برخی رِیدهای و دانجن‌های قدیمی همچون Antorus برای پلیرها بسیار سخت است، حتی با داشتن بهترین گیر ممکن. آیا برنامه‌ای برای راحت‌تر کردن امکان فارم محتواهایی همچون این‌گونه رِیدها دارید؟

جواب: به طور کلی در پایان دانجن یک NPC یا راهی برای تلپورت کردن به بیرون در نظر گرفته شده، اما اگر باز هم برای پلیرها سخت باشد، اضافه کردن تلپورت‌های بیشتر را مدنظر قرار خواهیم داد. در مورد سختی فارم کردن، قانون ما این است که: در پایان هر بسته الحاقی، شما می‌توانید تقریبا به راحتی محتوای دو بسته الحاقی قبلی را سولو کنید (به تنهایی به اتمام برسانید). بنابراین، در پایان شدولندز، باید بتوانید به راحتی باس‌های مربوط به رِیدهای بسته الحاقی Legion را به راحتی بکشید. ممکن است نتوانید با یک ضربه کارشان را تمام کنید، اما امکان سولو کردن خواهد بود. زمانش که برسد، بیشتر پلیرها قادر خواهند بود برگردند و محتوای (تاکید بر روی رِیدها و دانجن‌ها) مربوط به Legion را سولو کنند. و حتی محتوای BFA را به همراه تنها چند نفر انجام دهند.

تاریخ انتشار: 24/02/2021

آخرین ویرایش: 12/04/2022

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

0 دیدگاه
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها