عرضه آپدیت جدید اپ Companion برای Shadowlands

World of Warcraft: Shadowlands قرار است پاییز امسال عرضه شود و محتوای جدید بسیاری به World of Warcraft اضافه کند. به همراه عرضه شدولندز Companion اپ مخصوص World of Warcraft نیز ارتقا یافته و نسخه جدید و آپدیت شده آن عرضه خواهد شد.

آپدیت جدید اپ Companion برای Shadowlands دارای امکان سوییچ کردن و تغییر بسته الحاقی خواهد بود. به عنوان مثال می‌توانید یکی از بسته‌های الحاقی Legion ،Shadowlands یا Battle for Azeroth را به دلخواه انتخاب کنید. از امکانات جدید این اپ می‌توان به انتخاب و بررسی امکانات Covenant دلخواه خود (Necrolord ،Kyrian ،Night Fae ،Venthyr) اشاره کرد. و همچنین بازگشت احتمالی مکانیزم «Adventure».

همانند قسمت Tavern در بازی Final Fantasy Tactics همچنان می‌توانید با استفاده از این اپ به راحتی نیروهای استخدامی خود را به ماموریت‌های مختلف بفرستید و جوایز و منابع مختلفی دریافت کنید.

علاوه بر این، قرار است قسمتی مختص به اخبار World of Warcraft به اپ اضافه شود. همچنین قابلیتی مثل Armory که امکان مشاهده هیرو شما را در اپ فراهم سازد. ویژگی‌های قابل توجه دیگری همچون قسمت انجمن، چت گیلد، و تقویم کاربردی نیز با آپدیت جدید اپ اضافه خواهند شد.

اگر با اپ Companion آشنایی ندارید، باید بدانید که این اپ موبایل مختص World of Warcraft طراحی شده است. و هنگامی که دسترسی به PC ندارید می‌تواند برای مدیریت حساب کاربری و هیرو شما در World of Warcraft بسیار مفید باشد. مشاهده زره و سلاح هیرو، بررسی و دنبال کردن World Questها، فرستادن نیروهای خود به ماموریت های مختلف و مدیریت War Campaign تنها برخی از قابلیت‌های این اپ هستند.

اپ Companion را می‌توانید از این لینک برای اندروید و iOS دانلود کنید.

تاریخ انتشار: 24/08/2020

آخرین ویرایش: 24/08/2020

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

0 دیدگاه
قدیمی‌ترین‌ها
جدیدترین‌ها برترین‌ها
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها