Ardenweald
آردن‌ولد، مرموزترین جنگل دنیای وارکرفت

«آردن‌ولد» (Ardenweald) سومین منطقه بسته الحاقی جدید World of Warcraft یعنی Shadowlands است. این جنگل اسرارآمیز، خانه ارواح مردگان، و جایگاه یکی از Covenantهای بازی است. Covenantهای مختلفی در شدولندز وجود دارد. و پلیرها با ملحق شدن به یکی از آن‌ها از توانایی‌ها (Ability) و ابزار قدرتمندی برخوردار خواهند شد. اگر بخواهیم یک ناحیه را با بیشترین شباهت به بهشت انتخاب کنیم، این ناحیه مسلما جنگل «آردن‌ولد» خواهد بود.

در Covenant جنگل «آردن‌ولد» که «پری شب» (Night Fae) نام دارد، برخلاف دیگر Covenantها اگر بمیرید و به آن‌ها ملحق شوید، مجبور به برداشتن سلاح و جنگیدن برای یک هدف بزرگ نخواهید بود. بلکه می‌توانید در شکل یک «فان» (Faun، دارگونه‌اى كه بدن انسان و پاها و شاخ‌ها و گوش‌هاى آهو دارد) به گشت و گذار در اطراف Covenant پرداخته یا باغچه زیبایی برای خود بسازید. «آردن‌ولد» (Ardenweald) سرباز و شکارچی نیز دارد، اما غالبا مملو از روح‌های شاد است که با نام «درختچه» (Sapling) شناخته می‌شوند.

Ardenweald

و صدالبته که «آردن‌ولد» یک ناحیه مختص لول‌آپ کردن است، پس مطمئنا اتفاقات شومی در این ناحیه در جریان است. موجوداتی که با نام Drust در BFA معرفی شدند، در «آردن‌ولد» به عنوان شخصیت‌های منفی حضور دارند. جنگجویان و شکارچیان «آردن‌ولد» در حال دفاع از زادگاه خود هستند، اما وقایعی که «سیلواناس» منجر به وقوع آن‌ها شده و باعث شد تمامی ارواح ساکن شدولندز به جهنم بزرگ کشیده شوند، بر «آردن‌ولد» (Ardenweald) نیز تاثیر گذاشته و این جنگل زیبا در حال زوال است. «تیراندا ویسپرویند» نیز در «آردون‌ولد» حضور خواهد داشت و به آن‌ها کمک خواهد کرد.

هنگامی که پلیر به بالاترین لول برسد، امکان ملحق شدن به Covenant «پری شب» فراهم خواهد شد. که با محلق شدن به آن‌ها می‌توانید مدت زمان بیشتری در این ناحیه بمانید. در «پری شب» نه‌تنها امکان دسترسی به ابزارها و قدرت‌های مختلف، مونت‌های زیبا و جالب، و زره مخصوص خواهید داشت، بلکه باغچه کوچک ارواح خود را نیز خواهید داشت.

افزودن حس زنده بودن و پویایی به دنیایی جدید

نژاد Drust اولین بار در BFA و به عنوان یک نژاد کهن در «کول تیراس» (Kul Tiras) ظاهر شدند و در نهایت شکست خورده و تبعید شدند. دلیل این‌که «کول تیراس» می‌توانند دروید باشند، نیز همین نژاد Drust است. انرژی‌های کهن طبیعت، زوال، و تولد دوباره را «کول تیراس» از Drust آموختند. «آردن‌ولد» از همین مفاهیم شکل گرفته و به وجود آمده است.

[modula id=”4315″]

 

طبق گفته کارگردان هنری بازی، «آردن‌ولد» از تکنولوژی جدید بلیزارد بهره می‌برد. به عنوان مثال، درخت‌های بزرگی که در دوردست می‌بیند و در حال چرخش هستند، افکت‌های جدید باران، شاخ و برگ درختان، و گرد و خاک که همگی با هم حس زنده بودن را القا می‌کنند به وسیله این تکنولوژی طراحی شده‌اند. جنگل «آردن‌ولد» ناحیه‌ای پر از موجودات شگفت‌انگیز و زیبا است. برخلاف دیگر نواحی شدولندز که پر از خون‌آشام، فرشتگان اهریمنی و سربازان اسکلتی هستند.

جوایز مخصوص Night Fae

قابلیت (Ability) اصلی «پری شب» Soul Shape نام دارد که امکان تلپورت کردن در مسیرهای کوتاه، و افزایش سرعت را برای پلیر فراهم می‌کند.

Ardenweald Soulshape ability

Covenantها علاوه بر این دارای ست زره مخصوص، مونت، و شنل (Back)های ویژه نیز هستند. یکی از جوایز ویژه Night Fae یک کوله‌پشتی بزرگ پر از هرب و دیگر جوایز است که از مناطق مختلف «آردن‌ولد» (Ardenweald) دراپ می‌شوند. زره مخصوص «پری شب» از جنس چوب زخیم است و پلیرهایی که این Covenant را انتخاب کنند به شکل درختچه‌های کوچک انتقام‌جو درخواهند آمد، که برای دفاع از جنگل برخاسته‌اند.

Ardenweald Armor Sets

فعالیت نهایی و آخر بازی مخصوص «پری شب» «گلخانه ملکه» (Queen’s Conservatory) نام دارد. و تجربه مزرعه‌داری را برای پلیر به ارمغان می‌آورد. البته نه مزرعه‌داری معمولی با کاشتن گندم یا گل و گیاه، بلکه کاشتن روح‌های کوچک در زمین و بزرگ کردن آن‌ها برای زندگی در پسارستاخیز.

Ardenweald Farm

به گفته کارگردان هنری بازی، ایده کاشت یک روح در باغچه خود و نگهداری از آن تا رشدن کردن و بزرگ شدن، یکی از فعالیت‌های جالب و عادی در بازی است که جوایز بسیار عالی نیز خواهد داشت.

هم‌اکنون می‌توانید Shadowlands را در رلم PTR تجربه کنید و رخداد جالب هجوم زامبی‌ها را نیز می‌توانید تجربه کنید.

منبع

تاریخ انتشار: 23/08/2020

آخرین ویرایش: 05/04/2022

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین‌ها
جدیدترین‌ها برترین‌ها
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها
trackback
3 سال پیش

[…] به انتخاب و بررسی امکانات Covenant دلخواه خود (Necrolord ،Kyrian ،Night Fae ،Venthyr) اشاره کرد. و همچنین بازگشت احتمالی مکانیزم […]