سرور Burning Crusade

به نقل از WoWHead شرکت بلیزارد اخیرا یک نظرسنجی در رابطه با سرور جدید Burning Crusade یا بسته الحاقی دوم World of Warcraft برای تعدادی از پلیرها فرستاده است.

برخی از سوالات مطرح شده در این نظرسنجی به شرح زیر است:

  • علاقه شما نسبت به نسخه کلاسیک The Burning Crusade چقدر است؟
  • چقدر احتمال دارد که نسخه «کلاسیک» از The Burning Crusade را بازی کنید؟
  • اگر سری World of Warcraft یک رلم جدید WoW Classic درست مثل روز اول عرضه World of Warcraft معرفی کند (به عنوان مثال تمامی پلیرها از لول 1 بازی را آغاز کرده و تنها دو رید Molten Core و Onyxia باز باشند و قابلیت Battleground و دیگر امکانات هنوز معرفی نشده باشند) و محتوای جدید به مرور زمان به بازی اضافه شود، چه میزان علاقه دارید بازی در آن رلم را تجربه کنید؟

این نظرسنجی همچنین اشاراتی به برخی فعالیت‌ها در WoW Classic، ابزارها، Addonها و وبسایت‌های دیگر کرده است. به عنوان مثال، استریمرهای مختلف در توییچ، انجمن‌های مختلف World of Warcraft، برنامه موبایل WOW Companion و سایت‌هایی نظیر Raider.io و WoWHead.

این‌طور که به نظر می‌رسد باید به زودی منتظر خبرهایی از عرضه سرورهای جدید The Burning Crusade از طرف بلیزارد باشیم. و این خبر گمانه‌زنی‌ها در مورد عرضه سرور مختص به سومین بسته الحاقی بازی یعنی Wrath of The Lich King را نیز افزایش می‌دهد.

تاریخ انتشار: 22/12/2020

آخرین ویرایش: 22/12/2020

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین‌ها
جدیدترین‌ها برترین‌ها
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها
trackback
3 سال پیش

[…] تمامی بازی‌های معروفش است، ساخته است. بر روی سینماتیک The Burning Crusade تاکید بیشتری شده است که خود گمانه‌زنی‌های مربوط به […]