Mage Boosting

چندی پیش بود که بلیزارد اعلام کرد قرار است فصلی جدید از WoW Classic را تحت عنوان Season of Mastery عرضه کند. حال این شرکت در قالب یک پُست آبی گفته است که قصد دارد محبث Mage Boosting را مورد بررسی قرار دهد و ایده‌هایی برای ایجاد تغییراتی در این خصوص دارد. با انجام تغییراتی همچون افزایش جوایز (Reward) کوئست‌ها، کاهش میزان XP مورد نیاز برای لول آپ شدن، و تغییری احتمالی در بوست کردن Mage در Season of Mastery به نظر می‌رسد که بلیزارد مصمم است که پلیرها را هرچه بیشتر تشویق به لول آپ کردن در دنیای باز کند.

بیانیه بلیزارد در مورد بوست کردن توسط کلاس Mage:

با سلام. نکاتی هستند که می‌خواهیم به این بحث اضافه کنیم. قصد ما این است که مطمئن شویم لول آپ کردن Alt (شخصیت‌های دیگر به جز شخصیت اصلی شما) با توجه به کوتاه‌تر شدن بازه زمانی فازهای بازی، قابل انجام باشد.

با توجه به این موضوع، برنامه ما این است که نگاهی به Mage Boosting در بتای عمومی Season of Mastery بیندازیم. ایده‌هایی برای بوست کردن کلاس Mage داریم که با انجام تغییراتی تاثیر آن کمتر شود، به خصوص در مناطق پرطرفداری همچون دانجن Maraudon.

افزایش میزان XP دریافتی تماما بر روی XP دریافتی از کوئست‌ها متمرکز خواهد بود. در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای افزایش XP دریافتی از راه‌های دیگر نداریم.

با تشکر از بازخوردهای شما!

 

منبع 1
منبع 2

تاریخ انتشار: 02/10/2021

آخرین ویرایش: 02/10/2021

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

0 دیدگاه
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها