نگاهی به نژاد Night Elf (اِلف های شب) و تاریخچه آن‌ها. ده هزار سال پیش، اِلف های شب امپراطوری وسیعی را بنا نهادند. اما استفاده بی‌ملاحظه آن‌ها از جادو آن‌ها را به تباهی کشید. و تا زمان بازگشت دشمن دیرینه خود (Burning Legion)، در غم و اندوه به سمت جنگل‌ها عقب‌نشینی کردند. اما در نهایت به ناچار از خلوت خود بیرون آمدند تا برای جایگاه خود در دنیای جدید بجنگند.

به مدت ده هزار سال، اِلف‌های نامیرا جامعه‌ای druidic را در شکاف سایه‌های جنگل Ashenvale پرورش داده بودند. اما پس از حمله های مرگبار Burning Legion، آرامش تمدن باستانی آن‌ها بهم ریخت، الف‌های شب قدرتمند با یاری انسان‌ها و اُرک‌ها برای مقابله با حملات بی‌امان نیروهای شیطانی برخاستند. آن‌ها موفق شدند تا از پیشروی‌های دشمن جلوگیری کرده و فرمانده آن‌ها را شکست دهند. اگرچه پیروز شدند، اما اِلف های شب مجبور شدند تا جاودانگی مقدس خود را قربانی کنند و شاهد به آتش کشیده شدن جنگل‌های خود باشند.

نگاهی به نژاد Night elf

Night Elf

پس از نبردهای هولناک، Malfurion و Tyrande به مردم خود کمک کردند تا دهکده های ویران شده را از نو بسازند. سپس آن‌ها به آرامی شروع به سازگار شدن با هستی فانی خود کردند. پذیرفتن چنین تغییراتی کار ساده‌ای نبود و بسیاری از اِلف‌های شب نتوانستند با پیری، ضعف و بیماری کنار بیایند. به دنبال بازیابی جاودانگی خود، تعدادی از اِلف‌های شب سرکش، نقشه‌ای برای کاشتن درختی خاص کشیدند. که باعث برقراری مجدد پیوند روح آنها با جهان ابدی می‌شود. هنگامی که Malfurion از نقشه آن‌ها باخبر شد. به آنها هشدار داد که طبیعت هرگز چنین عمل خودخواهانه‌ای را مورد تقدس قرار نخواهد داد. اندکی پس از آن روح Malfurion بنا به دلایلی درون اعماق Emerald Dream (رویای زمرد) گم شد. اگرچه همراهانش سعی کردند تا روح سرگردان او را پیدا کنند. اما تنها بدن خوابیده او درون Barrow Den بود.

نگاهی به نژاد Night Elf

پس از گم شدن Malfurion، رهبر کسانی که نقشه کاشتن درخت را داشتند (Fandral Staghelm) تبدیل به Archdruid جدید شد. او و همراهانش بدون لحظه‌ای تعمل پیش رفتند و درخت بزرگ Teldrassil را در سواحل شمال غربی Kalimdor کاشتند. تحت مراقبت آن‌ها، درخت تا بالاتر از ابرها آراسته شد. در میان تاریکی شاخ و برگ‌های این درخت عظیم، شهر شگفت انگیز دارناسوس (Darnassus) ریشه گرفت. با این حال این درخت بزرگ با نعمت‌های طبیعت همراه نشد. و خیلی زود طعمه تباهی Burning Legion قرار گرفت. اکنون زندگی و حتی بدنه خود درخت بزرگ هم با تاریکی در حال رشد لکه دار شده است.

وظیفه قسم خورده شما این است تا از Darnassus و فرزندان وحشی طبیعت در مقابل نیروهای اهریمنی Burning Legion دفاع کنید.

این بود نگاهی به نژاد Night elf در دنیای وارکرفت. شما می‌توانید با جستجو در قسمت بلاگ، مطالب بیشتری را در مورد کلاس‌ها و نژادهای دنیای وارکرفت مطالعه کنید.

تاریخ انتشار: 21/06/2020

آخرین ویرایش: 15/02/2021

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

3 دیدگاه
قدیمی‌ترین‌ها
جدیدترین‌ها برترین‌ها
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها
trackback
3 سال پیش

[…] Night Elf (اِلفهای شب): […]

trackback
3 سال پیش

[…] واقعه اکثریت night elves (اِلف های شب) را متقاعد کرد که جادوی سری را رد کنند و […]

trackback
3 سال پیش

[…] واقعه اکثریت night elves (اِلف های شب) را متقاعد کرد که جادوی سری را رد کنند و […]