نگاهی به نژاد Undead

نگاهی به نژاد Undead، انسان‌های طلسم شده که یکی از نژادهای قابل بازی در گروه Horde در World of Warcraft (دنیای وارکرفت) است. آن‌ها معمولا با نام Forsaken شناخته می‌شوند. انسان‌های قدیمی که هلاک طاعون Unded شده‌اند. آنها تحت فشارهای Lich King به بردگی گرفته شده بودند. تا زمانی که بانو Sylvanas Windrunner که ژنرال سایق Quel’thalas است، آنها را آزاد ساخت. و شورشیان زیر سایه او دور هم جمع شدند و مدعی پادشاهی ویران شده Lordaeron برای خود شدند.

نژاد Unded از سرزمین‌های Deathknell آغاز می‌شود. مکانی در Tirisfal Glades غربی، و پایتخت آنها Undercity است. که دارای تونل‌های تو در تو در زیر Ruins of Lordaeron است. اگرچه، مجازات Alliance برای سوزاندن Teldrassil باعث شد که Undercity به طور عادی غیرقابل سکونت شود، اما این هنوز در بازی قابل مشاهده است. زبان آن‌ها Gutterspeak است (زبان مردگان). اما آن‌ها برای برقراری ارتباط با متحدین خود، همچنین با زبان orcish نیز صحبت می‌کنند.

نگاهی به نژاد Undead

تاریخچه:

ارتش بزرگ موجودات Undead به دنبال ریشه‌کن کردن کل زندگی در Azeroth است. آن‌ها تحت رهبری موجودی به شکل روح که Sylvanas Windrunner نام دارد، در یک دوره ای کوتاه که Lich King بسیاری از قدرت خود را از دست داده بود از Scourge خارج شدند. و خود را از سلطه آن نجات دادند. این جدا شده‌گان خود را Forsaken می‌نامند. آن‌ها به طور مداوم نه تنها برای حفظ آزادی خود، بلکه برای از بین بردن کسانی که آن‌ها را به عنوان هیولا شکار می کنند، به نبرد می پردازند.

آنها با داشتن Sylvanas به عنوان ملکه خود، یک قلعه تاریک در زیر ویرانه های پایتخت پیشین Lordaeron ساخته اند. این شهر پنهانی که  Undercity نام دارد، یک هزارتوی پراکنده را تشکیل می‌دهد که تا زیر جنگل های خالی از سکنه Tirisfal Glades امتداد دارد. از این قلعه، Forsakenها، نبردهای بی پایانی را با ارتش مردگان و همچنین انسان‌های باقیمانده، که هنوز به دنبال پس گرفتن سرزمین های خود هستند، می‌گذرانند. اگرچه تمام سرزمین آنها نفرین شده است. اما انسانهای متعهد به دارایی های پراکنده خود می‌چسبند. و وسواس به ریشه کن کردن ارواح و بازپس گیری زادگاه زیبای خود را دارند.

آنها متقاعد شده‌اند که نژاد‌های باستانی Horde می‌توانند در رسیدن به پیروزی بر تمامی دشمنان، آن‌ها را یاری رسانند. از این رو، آن‌ها وارد اتحادی با Orcهای وحشی و Taurenهای پرافتخار شده اند. آن‌ها از وفاداری واقعی برای متحدان جدید خود برخوردار نیستند. و به هر اندازه ای فاصله می‌گیرند، تا اطمینان حاصل کنند که برنامه‌های تاریک آن‌ها به نتیجه خواهد رسید.

به عنوان یک Forsaken، شما باید هر دشمنی را که تهدیدی برای نظام جدید بود، از بین ببرید. تفاوتی ندارد که این دشمن، یک انسان، Undead یا هرچیز دیگری باشد.

نگاهی به نژاد Undead در دنیای وارکرفت. برای شناخت نژادهایی دیگر و آشنایی بیشتر با آنها می‌توانید بخش بلاگ وبسایت را مطالعه کنید.

تاریخ انتشار: 05/07/2020

آخرین ویرایش: 12/02/2021

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین‌ها
جدیدترین‌ها برترین‌ها
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها