Shadowlands

بالاخره Pre-Patch مخصوص Shadowlands منتشر شد و هم‌اکنون می‌توانید Shadowlands را در رلم  PTR (Public Test Realm) به صورت رایگان تجربه کنید. اگر با PTR آشنایی ندارید، لازم است بدانید که این رلم مختص به تست کردن بوده و هیروهای شما ممکن است پس از مدتی (که معمولا توسط بلیزارد اعلام می‌شود) پاک شوند. بنابراین این رلم صرفا جنبه تست کردن و آشنا شدن با بازی را دارد.

همان‌گونه که در تریلر Shadowlands دیدیم، سیلواناس Helm of Domination یا همان کلاه‌خود معروف «لیچ کینگ» را در هم شکسته و رهبران هورد و الاینس را به اسارت می‌گیرد. این کار او باعث می‌شود «ارتش مردگان» (Scourge) سرتاسر «آذراث» پخش شده و طاعونی مرگبار را همه‌جا پخش کنند. همچنین «فرقه نفرین‌شدگان» (Cult of the Damned) باری دیگر به دنیای «آذراث» بازمی‌گردند. حال شما مامور می‌شوید تا قهرمان سیلواناس یعنی Nathanos Blightcaller را کشته و متوجه شوید چه اتفاقاتی در آیس‌کرون در جریان است.

به گفته برخی از گیمرها طاعون مرگبار زامبی رخداد (Event) جالبی است که می‌توانید در Shadowlands تجربه کنید. این طور که به نظر می‌رسد پلیر با گرفتن این طاعون تبدیل به زامبی شده و می‌تواند تا مدتی زامبی بماند.

Shadowlands

اگر PTR برای شما فعال نیست. به وبسایت بلیزارد رفته و وارد حساب کاربری خود شوید. سپس تب Games & Subscriptions را انتخاب کنید. از قسمت Starter Editions & Public Test Regions بر روی Create PTR Account + کلیک کنید تا حساب PTR شما ساخته شود. در نهایت با ورود به برنامه Battle.net Launcher گزینه PTR را انتخاب و پس از دانلود وارد بازی شوید.

تاریخ انتشار: 15/08/2020

آخرین ویرایش: 15/08/2020

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین‌ها
جدیدترین‌ها برترین‌ها
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها
trackback
3 سال پیش

[…] هم‌اکنون می‌توانید Shadowlands را در رلم PTR تجربه کنید و رخداد جالب هجوم زامبی‌ها را نیز می‌توانید تجربه کنید. […]