Wrath of the Lich King

در تاریخ 13 نوامبر 2008 بود که بلیزارد بسته الحاقی Wrath of the Lich King و همچنین Warlords of Draenor را عرضه کرد. امروز Wrath of the Lich King سیزده ساله و Warlords of Draenor هفت ساله شدند.

از نگاه بسیاری، بسته الحاقی Wrath of the Lich King تاکنون بهترین محتوای عرضه شده برای World of Warcraft است. با عرضه این بسته الحاقی، کلاس جدید Death Knight به بازی اضافه شد و سقف لول به 80 افزایش پیدا کرد.

مدتی بعد در تاریخ 14 آپریل 2009 پچ Patch 3.1: Secrets of Ulduar عرضه شد. در این پچ، رِید Ulduar باز شد و پلیرها در این رِید به مصاف Yogg-Saron یکی از چهار خدای کهن آذراث رفتند. علاه بر این، Argent Tournament نیز به Icecrown اضافه شد.

در ادامه و در تاریخ 4 آگست 2009 پج Call of the Crusade عرضه شد. در این پچ دانجن و رِید Trial of the Crusader باز شدند. وقایع داستانی Wrathgate نیز به بازی اضافه شد.

محتوای نهایی بازی سرانجام در تاریخ 8 دسامبر 2009 منتشر شد. رِید Icecrown Citadel به همراه 3 دانجن Pit of Saron ،Hals of Reflection و Forge of Souls باز شدند.

بسته الحاقی Warlords of Draenor در تاریخ 13 نوامبر 2014 عرضه شد. این بسته الحاقی تنها شامل دو پچ اصلی بود. اولین پچ کاراکتر مدل Blood Elf را بهبود بخشیده و تب مربوط به Heirloom را اضافه کرد. پچ دوم نیز که Fury of Hellfire نام داشت منطقه Tanaan Jungle، رِید Hellfire Citadel و Mythic dungeon و همچنین Shipyard را به بازی اضافه کرد.

منبع

تاریخ انتشار: 14/11/2021

آخرین ویرایش: 05/04/2022

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

0 دیدگاه
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها