Barracks

طبق اعلامیه وارمین (Warmane) قرار است به زودی قابلیتی جدید به نام Barracks به سرور اضافه شود.

با پایان فصل اول رلم Frostmourne سوالات زیادی در مورد انتقال کاراکترها به رلم Icecrown برای بسیاری از پلیرها مطرح شده است. خیلی‌ها هنوز نمی‌دانند که اگر بیش از 10 کاراکتر در یک رلم داشته باشید چه اتفاقی می‌افتد. اکثرا از محدودیت 10 کاراکتر در یک رلم اطلاع دارند. اما تعداد قابل‌توجهی از پلیرها نیز از وجود آن باخبر نیستند چرا که هیچ‌گاه به این محدودیت نرسیده‌اند. با این حال وارمین از سال‌ها پیش چنین سیستمی داشته است. که اگر زمانی تعداد کاراکترهای یک رلم به عنوان مثال به دلیل انتقال هیرو از رلمی به رلم دیگر بیش از 10 شد، این سیستم فعال شود. البته تا به امروز، این سیستم به صورت کاملا خودکار عمل می‌کرد.

بنا بر تصمیم وارمین این سیستم با ایجاد تغییرات و بهبودهایی به عنوان یک قابلیت مجزا و تحت عنوان Barracks در دسترس خواهد بود. استفاده از Barracks برای تمامی پلیرها میسر خواهد بود و نیازی به داشتن رنک پریمیوم یا بالاتر نخواهد داشت. تا پلیرهای رلم Frostmourne بتوانند به راحتی هیروهای خود را به Icecrown منتقل کنند.

کاراکترها می‌توانند در دو حالت فعال (Active) یا غیرفعال (Not Active) قرار بگیرند. کاراکترهای غیرفعال فقط در اکانت شما نشان داده می‌شوند و در فضای سرور وارمین ذخیره خواهند شد. همچنین امکان به فروش گذاشتن آن‌ها در سیستم ترید وجود ندارد. امکان تغییر حالت بین فعال و غیرفعال به راحتی و در هر لحظه‌ای ممکن است، البته یک کولدون 10 دقیقه‌ای برای این قابلیت وجود دارد.

لازم به ذکر است که اکانت‌های معمولی 8 جای رزرو در Barracks خواهند داشت. و اکانت‌های رنک پریمیوم و بالاتر مسلما از تعداد جای رزرو بیشتری برخوردار خواهند بود.

آپدیت: این قابلیت هم‌اکنون فعال شده است و از پس از ورود به اکانت در تب Barracks قابل دسترسی است. نکته مهم دیگر اینکه هیروهای فصل قبل Frostmourne به صورت خودکار به Icecrown منتقل نشده‌اند. برای انتقال شما باید به قسمت Services رفته و رلم Frostmourne – S1 را انتخاب کنید. سپس هیرو موردنظر را انتخاب و آن را به Icecrown منتقل کنید. تمامی گلدهای موجود بر روی هیرو در هنگام انتقال نصف خواهند شد و اگر اسم هیرو در Icecrown وجود داشته باشد، باید اسم جدیدی برای هیرو انتخاب کنید.

تاریخ انتشار: 17/04/2021

آخرین ویرایش: 17/04/2021

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

0 دیدگاه
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها