بلیزکان

پس از اینکه بلیزکان سال 2021 لغو شد، بلیزارد اعلام کرده بود که این نمایشگاه در ماه فوریه سال 2022 برگذار خواهد شد. اما به تازگی اعلام کرده برگذاری Blizzcon در ماه فوریه لغو شده است.

با این حال، هنوز هم اخبار معرفی و عرضه بازی‌های جدید این شرکت را خواهیم شنید، اما تا اطلاع ثانوی، این اخبار از طریق Blizzcon نخواهد بود.

خلاصه‌ای از پست آبی بلیزارد در این خصوص:

رویدادی مثل Blizzcon نیازمند تلاش و وقت زیادی است. در حال حاضر حس می‌کنیم بهتر است این انرژی صرف حمایت و پیشربرد توسعه بازی‌های ما شود.

علاوه بر این، می‌خواهیم از این زمان و فرصت استفاده کنیم تا به بازنگری بلیزکان و اینکه آینده این رویداد چگونه خواهد بود، بپردازیم. اولین بلیزکان 16 سال پیش برگذار شد و از آن زمان تاکنون خیلی چیزها تغییر کرده است. بلیزکان از نظر ما نقش مهمی در برقراری ارتباط بین پلیرها دارد و باید اطمینان حاصل کنیم که این مهم در محیطی امن، دوستانه و سنجیده باشد.

با اینکه بلیزکان لغو شده است، اما اخبار هیجان‌انگیزی از بازی‌های جدید خود داریم که در آینده با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

 

منبع

تاریخ انتشار: 28/10/2021

آخرین ویرایش: 28/10/2021

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین‌ها
جدیدترین‌ها برترین‌ها
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها
trackback
1 سال پیش

[…] در سال 2019 بود و رویدار مربوط به سال 2020 کاملا لغو شد. در سال 2021 اما این نمایشگاه به صورت آنلاین و تحت عنوان Bliz… این خبر بسیار خوبی برای طرفدارانی است که منتظر حضور در […]