Shadowlands


بلیزارد اخیرا پستی منتشر کرده و در این پست، از آیتم‌ها و Rewardهایی نام برده که پس از عرضه Shadowlands دیگر نمی‌توانید آن‌ها را به دست آورید یا گرفتن آن‌ها بسیار سخت خواهد شد. در ادامه این لیست را با هم بررسی می‌کنیم. نحوه گرفتن Rewardها نیز به صورت مختصر توضیح داده شده است.

 

آیتم‌ها و Rewardهایی که دیگر امکان گرفتن‌شان را نخواهید داشت:

  • مونت The Uncorrupted Voidwing: برای گرفتن این مونت باید وارد رِید Ny’alotha, the Waking City شده و در حالت Heroic باس N’Zoth the Corruptor رو بزنید. برای کشتن این خدای کهن (Old Gold) باید توی یک رِید با آیتم لول 445 باشید و حداقل 15 نفر دیگه توی رِید باشند.
  • گردنبند The Heart of Azeroth: قدرت‌های این گردنبند افسانه‌ای نشات گرفته از آذراث بوده و ارتباط عمیقی باهاش داره. وقتی به مناطق یا اینستنس‌هایی که در بسته الحاقی BFA هنوز معرفی نشدند برید، ارتباط این گردنبد و قدرتش ضعیف خواهد شد.
  • لقب (تایتل) Azeroth’s Champion: اگر دنبال گرفتن تایتل مشهور Azeroth’s Champion هستید، مطمئن بشید که حتما اچیومنت Phenomenal Cosmic Power رو بگیرید. چراکه با عرضه Shadowlands دیگه نمی‌تونید هیچ کدوم از اسانس‌های رنک 4 رو بگیرید. برای گرفتن این تایتل، باید در رنک 4، گردنبند Heart of Azeroth رو با همه اسانس‌هایی که در آپدیت Rise of Azshara اضافه شدند، ترکیب کنید.

Shadowlands

آیتم‌ها و Rewardهایی که در آپدیت Pre-Patch شدولندز حذف خواهند شد:

  • مونت Awakened Mindborer: برای گرفتن این مونت باید تمامی دانجن‌های فصل چهارم BFA رو با درجه سختی 15Mythic یا بالاتر کامل کنید.
  • مونت Mighty Caravan Brutosaur: به محض منتشر شدن آپدیت Pre-Patch شدولندز دو فروشنده‌ای که این مونت رو می‌فروختن، Talutu و Tricky دیگه این مونت رو نخواهند فروخت. بعد از عرضه شدولندز این مونت تنها در بازار سیاه و با 5.000.000 گلد قابل دریافت خواهد بود.
  • با تبدیل شدن امپراطوری سیاه به خاکستر، هنگام منتشر شدن Pre-Patch شدولندز قدرت Corruption خدای کهن از بین خواهد رفت. آیتم‌هایی که Corruption دارند، قدرت اهریمنی‌شون از بین خواهد رفت و به شکل قبلی بازخواهند گشت. در نهایت وقتی دیگه Corruption تهدیدی محسوب نمی‌شه، Corruptionی که روی اسانس‌ها و Cloakتون دارید از بین خواهند رفت.
  • اچیومنت Mad World: این اچیومنت که یکی از اچیومنت‌های چالش‌برانگیز Visions of N’Zoth هست رو بعد از Pre-Patch دیگه نمی‌تونید بگیرید. این اچیومنت رو که گرفتید تایتل « the Faceless One» رو بهتون می‌ده. برای گرفتن این اچیومنت باید مراحل (کوئست)های Horrific Visions of Stormwind و Orgrimmar رو به تنهایی و در یک بار، در حالی که توی پارتی نیستید و هر پنج Faceless Mask فعال هست، انجام بدید.
  • تایتل‌های PvP: فصل کنونی PvP با منتشر شدن Pre-Patch تمام خواهد شد. و تمامی Rewardهای این فصل که برای پلیرهای واجد شرایط (0.1درصد از برترین‌ها) در قسمت 3v3 قابل گرفتن بود، رو دیگه نمی‌تونید بگیرید. این Rewardها شامل تایتل، تبرد و مونت Corrupted Gladiator هستند.
  • دو اچیومنت Ahead of the Curve و Cutting Edge به همراه دو مونت Uncorrupted Voidwing و Ny’alotha Allseer: دو اچیومنتی که ذکر شد Reward زدن N’Zoth the Corruptor در حالت Heroic و Mythic هستن که دیگه قابل گرفتن نخواهند بود. مونت Uncorrupted Voidwing که قبلا بهش اشاره شد. برای گرفتن Ny’alotha Allseer باید N’Zoth رو روی درجه سختی Mythic بزنید تا شانس دراپ شدن این مونت رو داشته باشید.

Shadowlands

آیتم‌ها و Rewardهایی که بعد از Shadowlands گرفتن‌شون سخت‌تر خواهد شد:

  • مونت Glacial Tidestorm و Ny’alotha Allseer: بعد از عرضه شدولندز دراپ ریت این دو مونت بسیار پایین خواهد اومد و تعداد مونت‌هایی که دراپ خواهند شد به 1 می‌رسه (در حال حاضر 2 هست).

 

Shadowlands قرار هست پاییز امسال یعنی نهایتا 2-3 ماه دیگه عرضه بشه. تست بتای بازی شروع شده و می‌تونید ثبت‌نام کنید که احتمال داره برای تست بتا انتخاب بشید. همچنین امکان استفاده از Addon هم در بتا اخیرا اضافه شده.

تاریخ انتشار: 24/07/2020

آخرین ویرایش: 24/07/2020

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین‌ها
جدیدترین‌ها برترین‌ها
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها
trackback
3 سال پیش

[…] عرضه Shadowlands چه کارهایی انجام دهید، توصیه می‌کنیم مطلب آن‌چه باید پیش قبل از Shadowlands انجام داد را مطالعه […]