Shadowlands

شرکت اکتیویژن بلیزارد در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد بازی World of Warcraft: Shadowlands تبدیل به پرسرعت ترین گیم از لحاظ فروش در تاریخ گیم‌های PC شده است! از روز عرضه یعنی تاریخ 23 نوامبر تاکنون این بسته الحاقی بیش از 3.7 میلیون نسخه فروش داشته است و رکورد قبلی که در دست Diablo III با 3.5 میلیون و قبل از آن، Legion با 3.3 میلیون فروش بوده را شکسته است. همچنین بلیزارد ادعا کرده میزان پلیرهای این گیم در بیشترین حالت خود نسبت به یک دهه گذشته بوده است.

  • طی چند ماهی که به عرضه بسته الحاقی جدید مانده بود و از هنگام عرضه بازی، Shadowlands به بالاترین میزان پلیر با عضویت ماهانه و یا بلندمدت رسیده است. این آمار نسبت به همین زمان در هنگام عرضه تمام بسته‌های الحاقی بازی بوده است. چه در شرق و چه در غرب.
  • پلیرها امسال و تا همین الان نسبت به همین دوره زمانی طی 10 سال گذشته، وقت بیشتری را در آذراث صرف کرده‌اند.
  • علاوه بر این، در سال جاری و تا همین لحظه، نسبت به همین زمان در سال پیش، مجموع پلیرها دو برابر شده است.

مدیرعامل بلیزارد، آقای J. Allen Brack گفته است: «هیجان زیادی دارد که همراه با یکدیگر و میلیون‌ها پلیر از جای جای کره زمین وارد این دنیای کاملا جدید از World of Warcraft شویم. مشاهده این‌که پلیرها از تمامی محتوا و ویژگی‌های جدید Shadowlands لذت می‌برند، برای ما نیز به همان اندازه پرارزش است. چه آن‌هایی که مدت‌هاست در دنیای وارکرفت هستند و در حال بررسی قابلیت‌های جدید Covenantها هستند و چه آن‌هایی که با تجربه جدید منطقه Exile’s Reach برای اولین بار پا به World of Warcraft می‌گذارند. و همچنین تجربه‌ها و قابلیت‌های جدیدی که به بازی اضافه خواهند شد.»

آپدیت: حدود 24 ساعت بعد Cyberpunk 2077 این مقام را با 8 میلیون پیش‌خرید، از Shadowlands گرفت.

تاریخ انتشار: 08/12/2020

آخرین ویرایش: 17/12/2020

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

0 دیدگاه
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها