بلیزارد سابقه‌ای طولانی در زمینه انتشار محتوای جدید از طریق ChinaJoy دارد. ChinaJoy بزرگترین گردهمایی گیمینگ و محتوای دیجیتال در چین است. در جریان ChinaJoy 2020 تریلر جدیدی از Diablo Immortal که مخصوص موبایل است منتشر شده و یک وبسایت رسمی دیابلو مخصوص کاربران چینی راه‌اندازی شد.

ویدیو جدید منتشر شده به صورت اختصاصی برای بازار چین ساخته شده است. چراکه هیچ‌گونه خون و خون‌ریزی در آن وجود ندارد. Minionهای کلاس Necromancer استخوان ندارند و به جای آن بدن‌شان از پوست و گوشت تشکیل شده است. و البته نوشته‌های چینی که کاملا مشخص است. این موارد البته تقصیر بلیزارد یا سازنده بازی NetEase نیست، بلکه قانون جدید سانسور در چین است که اجازه نمایش اسکلت، جسد و این‌گونه موارد را در بازی‌های ویدیویی نمی‌دهد. بنابراین این نسخه اصلی (غربی) بازی نیست و بلیزارد به احتمال زیاد به زودی آن را به نمایش خواهد گذاشت.

همان‌طور که در تریلر دیده می‌شود، کاراکتر مدل‌های Diablo Immortal به‌روز‌شده، رابط کاربری بازی بهبود یافته است. و همچنین Baal که یکی از شخصیت‌های منفی در Diablo II: Lord of Destruction بود، در ویدیو به چشم می‌خورد.

Diablo Immortal

شرکت بلیزارد در کنفرانس آنلاین مربوط به درآمد چهارماهه آخر سال خود اعلام کرده بود اولین تست‌های منطقه‌ای Diablo Immortal در اواسط 2020 آغاز خواهد شد. اما تاکنون اطلاعات بیشتری در رابطه با تاریخ شروع نسخه آلفا بازی منتشر نشده است.

تاریخ انتشار: 02/08/2020

آخرین ویرایش: 02/08/2020

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

0 دیدگاه
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها