WeakAuras

یکی از استریمرها و پلیرهای World of Warcraft Classic یک کد مربوط به افزونه WeakAuras را از طرف شخصی که در گروه (Party) بوده است، دریافت می‌کند. و از طریق این کد حدود 30هزار گلد کلاسیک از وی دزدیده می‌شود!

WeakAuras یک افزونه معروف World of Warcraft بوده که بسیاری از آن برای بهبود DPS استفاده می‌کنند. این افزونه قابلیتی به نام Import دارد که با استفاده از آن شما می‌توانید پروفایل‌های از پیش ساخته شده توسط دیگران را وارد پروفایل خود کنید و نیاز نباشد که دوباره تمامی تنظیمات را انجام دهید.

ماجرا از این قرار است که این استریمر کدی مربوط به افزونه WeakAuras از طرف دوستش دریافت می‌کند و این کد با استفاده از میل باکس، باعث می‌شود حدود 30هزار گلد از کاراکتر او به شخصی به نام BavaMetzia فرستاده شود. او بعدا می‌فهمد که این شخص حتی دوستش نیز نبوده و خودش را به عنوان دوستش جا زده است.

WeakAuras

بنابراین حواستان باشد که هیچ‌گاه از کدهای نامعتبر WeakAuras استفاده نکنید. به خصوص کدهایی که از منابع نامشخصی هستند. اگر کسی برایتان کدی ارسال کرده، ابتدا کد را به دقت بررسی کنید و از او بخواهید که لینک وبسایت مربوط به کد را به جایش برایتان بفرستد. اگر کسی از شما بخواهد که بعد از Import کردن کد، از میل باکس استفاده کنید، بدانید که این شخص کلاه‌بردار است. و هیچ‌گاه چنین کاری انجام ندهید.

ویدیو کوتاه مربوطه را می‌توانید از این لینک مشاهده کنید.

منبع

تاریخ انتشار: 31/12/2020

آخرین ویرایش: 31/12/2020

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

0 دیدگاه
قدیمی‌ترین‌ها
جدیدترین‌ها برترین‌ها
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها