تبدیل Anima به Gold در Shadowlands


در این مطلب قصد داریم نحوه تبدیل Anima به Gold در Shadowlands که توسط یکی از کاربران Reddit تهیه شده را با هم بررسی کنیم.

توجه داشته باشید که: این روش به درد کسانی که تازه بازی در Shadowlands را آغاز کرده‌اند نخواهد خورد، چراکه Animaی به دست آمده شما برای موارد دیگری استفاده خواهد شد. این روش تنها در صورتی منطقی است که راه دیگری برای خرج کردن Anima نداشته باشید. به عنوان مثال استفاده در زمینه آپگرید کردن، ماونت و یا Cosmeticها. همچنین به خاطر داشته باشید که در حال حاضر راه‌های بهتر و کارامدتری برای به دست آوردن گلد در Shadowlands وجود دارد. و این روش برای کسانی است که Animaی بدون استفاده دارند و راه دیگری برای استفاده کردن از آن‌ها برایشان وجود ندارد.

این امکان برای شما وجود دارد که گیر مخصوص Covenantی که در آن هستید را به قیمت 100 Anima خریداری کرده و آن را به قیمت 250 گلد به وندور (خریدار) بفروشید. اما برای فروختن دوباره باید کمی صبر کنید که این زمان نیز با پوشیدن گیر موردنظر، یا انداختن آن به درون Void Storage و یا اضافه کردن آن به آیتم‌های دلخواه برداشته خواهد شد. (اضافه کردن به آیتم‌های دلخواه در قسمت Appearance تنها یک بار و آن هم اولین بار که Appearance مربوطه به آیتم‌های شما اضافه شد، کار خواهد کرد).

علاوه بر این ‌می‌توانید گیر یا آیتم خریداری شده خود را Disenchant کنید که البته مقدار گلدی که به دست می‌آورید بستگی به قیمت Sacred Shard در رلم شما خواهد داشت و ممکن است حتی بیشتر از 250 گلد نیز باشد. البته فاکتور شانس نیز در این‌جا موثر است چراکه ممکن است با Disenchant کردن، 2 عدد Sacred Shard و در واقع 2 برابر گلد به‌دست آورید.

آپدیت: در آپدیت جدید اگر Renown سطح 17 باشید می‌توانید زره با آیتم لول 184 به قیمت ناچیز 100 انیما خریداری کنید. و با Disenchant کردن آن یک Eternal Crystal به دست آورید. مطمئنا تعداد زیادی از پلیرها در حال انجام این کار هستند و ممکن است قیمت Eternal Crystal در رلم شما رو به کاهش باشد. با این حال شما می‌توانید این متریال را به قیمت مناسبی به فروش برسانید. به خصوص در حالتی که انیمای زیادی دارید و نمی‌دانید با آن‌ها چه کار کنید.

منبع

تاریخ انتشار: 31/12/2020

آخرین ویرایش: 11/01/2021

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

0 دیدگاه
قدیمی‌ترین‌ها
جدیدترین‌ها برترین‌ها
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها