کپی کاراکتر

در جریان نمایشگاه بلیزکان امسال مشخص شد که سرویسی تحت عنوان Character Cloning یا در واقع «کپی کاراکتر» پس از عرضه TBC Classic برای کسانی که بخواهند هم در پچ 1 کلاسیک و هم در Burning Crusade ماجراجویی خود را ادامه دهند، در دسترس خواهد بود. اخیرا جزییاتی در مورد این سرویس توسط بلیزارد مشخص شد که در ادامه با هم بررسی می‌کنیم.

قدم‌‌های اولیه:

پلیرها در روز عرضه Pre-Patch باید انتخاب کنند که هیروهای کلاسیک خود را در رلم‌های Classic Era نگه دارند یا اینکه ماجراجویی خود را در Burning Crusade Classic ادامه دهند؟

چه اتفاقی برای رلمی که در آن هستم می‌افتد؟

پس از انتشار Pre-Patch تمامی رلم‌‎های کنونی کلاسیک بدون استثنا به Burning Crusade Classic منتقل خواهند شد. در واقع یعنی رلم‌هایی که تحت عنوان Classic Era خواهند بود، رلم‌های تماما جدیدی هستند، اما محتوا و نام‌شان دقیقا مشابه قبل از عرضه Pre-Patch خواهد بود.

کپی کاراکتر

برای هر هیرو می‌توان یک بار به صورت رایگان انتخاب کرد که در World of Warcraft Classic یا Burning Crusade Classic قابل بازی باشند. اگر بخواهید در هر دو رلم باشید، باید سرویس Character Clone را خریداری کنید که رایگان نخواهد بود.

برای درک بهتر مطلب در ادامه با ما همراه باشید.

نحوه انتخاب هیرو برای Burning Crusade Classic

اگر آخرین بار قبل از انتشار Pre-Patch وارد اپ بتل‌نت شده باشید، انتخاب پیش‌فرض شما Burning Crusade Classic خواهد بود. اگر می‌خواهید به رلم‌های پچ 2 بروید، تنها کافی‌ست گزینه Play Burning Crusade را انتخاب کنید.

در صفحه انتخاب هیرو، برای هر کدام از هیروها نوشته‌ای تحت عنوان Choose Expansion نمایش داده خواهد شد.

کپی کاراکتر

برای مثال هیرو Moonrasmin در تصویر بالا هنوز بین پچ 1 یا 2 انتخاب نکرده است. با انتخاب هیرو، تصویر زیر نشان داده می‌شود.

کپی کاراکتر

هنگامی که بر روی Play Burning Crusade کلیک کنید، و با تایپ کردن اسم هیرو انتخاب خود را تایید کنید، هیرو شما بخشی از Burning Crusade Classic خواهد شد. Outland تا زمان عرضه بازی در تاریخ 1 ماه مِی در دسترس نخواهد بود، اما دو نژاد Blood Elf و Draenei به همراه پروفشن Jewelcrafting برای شما باز خواهد شد.

کپی کاراکتر

نحوه انتخاب هیرو برای World of Warcraft Classic

برای انتخاب و بازی در رلم‌های Classic Era باید World of Warcraft Classic را در لانچر بتل‌نت انتخاب کرده، و آن را به عنوان یک بازی جدید نصب کنید. اگر قبل از عرضه Pre-Patch در رلم‌های پچ 1 بازی کرده‌اید لیست هیروهای شما در همان رلم‌ها نمایش داده خواهد شد.

عبارت Choose Expansion در زیر هر کدام از هیروهای شما نمایش داده خواهد شد. به عنوان مثال در تصویر زیر Misha انتخاب شده است.

کپی کاراکتر

با انتخاب هیرو، تصویر زیر را خواهید دید.

کپی کاراکتر

با کلیک بر روی Play Classic Era و سپس تایپ کردن نام هیرو، کاراکتر شما به ماجراجویی خود در رلم‌های World of Warcraft Classic Era خواهد پرداخت.

کپی کاراکتر

کپی هیرو یا Character Clone چیست؟

برای پلیرهایی که بخواهند با هیرو خود هم در Burning Crusade Classic (پچ 2.5) و هم در World of Warcraft Classic (پچ 1.13) بازی کنند، سرویس جدیدی برای کپی کاراکتر به نام Character Clone معرفی شده است.

این سرویس دلخواه، تنها زمانی برای یک هیرو فعال خواهد شد که انتخاب شده باشد هیرو در کدام پچ باشد. برای مثال در تصویر زیر، از قبل انتخاب شده که هیرو Thuata در Burning Crusade Classic باشد.

حال پس از نصب و ورود به WoW Classic خواهید دید که Thuata در لیست هیروها نمایش داده می‌شود و خاکستری‌رنگ شده است. همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، نوشته Clone Available زیر اسم هیرو و یک آیکن در کنار آن مشاهده می‌شود.

کپی کاراکتر

اگر بر روی آیکن کلیک کنید، پنجره تاییدیه زیر را خواهید دید. تاریخ کپی کاراکتر یا Clone شدن آن برای شما نمایش داده خواهد شد. این تاریخ شامل آخرین باری که هیرو وارد بازی شده و تغییراتی که در آن صورت گرفته می‌شود.

کپی کاراکتر

با کلیک بر روی Accept صفحه فروشگاه برای شما باز خواهد شد و می‌توانید سرویس کپی کاراکتر یا Character Clone را برای هیرو مورد نظر خریداری نمایید.

کپی کاراکتر

پس از پرداخت هزینه، Thuata آماده بازی در WoW Classic خواهد شد.

طبق گفته بلیزارد هزینه کپی کردن کاراکتر 35 دلار خواهد بود.

آپدیت: بلیزارد هزینه کپی کردن کاراکتر را به 15 دلار کاهش داد.

علاوه بر این، بوست لول 58 نیز با قیمت 39.99 دلار با عرضه Pre-Patch قابل خریداری خواهد بود. البته این بوست را نمی‌توان بر روی دو نژاد جدید Blood Elf و Draenei اعمال کرد. و برای هر اکانت تنها یک بار قابل خریداری خواهد بود.

با خرید کاراکتر بوست موارد زیر را دریافت خواهید کرد:

  • مهارت Apprentice Riding
  • مانت مختص به نژاد انتخابی
  • تمامی Weapon skillها تا لول 58
  • دسترسی به برخی مسیرهای پرواز (Flight Path)
  • یک ست زره لول 58 سطح Green
  • تا 4 عدد Runecloth Bag
  • کمی گلد برای شروع ماجراجویی خود

منبع 1

منبع 2

منبع 3

منبع 4

تاریخ انتشار: 08/05/2021

آخرین ویرایش: 12/04/2022

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

0 دیدگاه
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها