بوست

به گفته بلیزارد یکی از بیشترین بازخوردهایی که از کاربران دریافت کرده‌اند در مورد فروش سرویس‌های بوستینگ در رلم‌های TBC و تبلیغ آن بوده است. این مورد توسط خود کارکنان بلیزارد نیز مشاهده شده و اینکه آن‌ها کاملا مطلع هستند که گلدهای به دست آمده از این راه با پول واقعی تبادل می‌شود.

حال، بلیزارد تصمیم گرفته پیش از عرضه Wrath Classic اقداماتی جدی در این خصوص انجام دهد. بلیزارد با عرضه یک Hotfix مکانیزم‌هایی به Mobهای برخی دانجن‌ها اضافه کرده که تا حدود زیادی بوست کردن را غیرممکن ساخته است.

مکانیزم‌های جدید اضافه شده:
  • از این به بعد Mobهای دانجن Stratholme قابلیت Knockdown را خواهند داشت و Paladinها را به راحتی Stun خواهند کرد. این Stun حتی در هنگام استفاده از Divine Shield و Free Action Potion نیز عمل خواهد کرد.
  • در دانجن Shadow Labyrinth در صورتی که Mobها دفعات مشخصی Slow و Root شوند، به هیرو Mage که در حال بوست کردن است، تلپورت خواهند شد.
  • در دانجن Maraudon پس از اینکه Mobها دفعات مشخصی Slow و Root شوند، نسبت به این دو افکت، Immune خواهند شد. دقیقا همانند مکانیزمی که در رلم‌های Season of Mastery شاهد آن هستیم.
  • دانجن‌های متعددی مکانیزم‌های مقابله با بوست Paladin و Mage خواهند داشت. دیگر استفاده از لبه‌ها برای Kite کردن Mobها تاثیرگذار نخواهد بود و باعث Reset شدن آن‌ها و تلپورت‌ شدن به هیرو شما خواهد شد.

لازم است بدانید که این تغییرات فقط شامل TBC کلاسیک نخواهند بود و دانجن‌های جدید Wrath Classic نیز دارای این مکانیزم‌ها خواهند بود. همچنین طبق گفته بلیزارد در پارتی‌هایی که اختلاف لول پلیرها زیاد باشد، میزان Group XP دریافتی پلیرها کاهش خواهد یافت.

بلیزارد همچنین تذکر داده اسپم کردن و تبلیغ بوستیگ در چنل‌های مختلف بازی (Trade, LFG, General و غیره) خلاف قوانین بازی است.

علاوه بر این، چندی پیش بود که اعلام شد هیروهای TBC کلاسیک را نمی‌توان به مدت حداقل 90 روز به رلم‌های جدید Wrath Classic منتقل کرد.

منبع 1

منبع 2

تاریخ انتشار: 26/07/2022

آخرین ویرایش: 26/07/2022

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
1 1 امتیاز
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

3 دیدگاه
قدیمی‌ترین‌ها
جدیدترین‌ها برترین‌ها
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها
amir1367
amir1367
2 سال پیش

سلام خسته نباشید .بعد از امروز که بوست تقریبا غیر ممکن شده من بازم بوست کردم به نظرتون ممکنه سرور بیلیزارد منو بن کنه ؟

amir1367
amir1367
2 سال پیش
امتیازدهی :
     

سلام وقتتون بخیر بعد از این حالت من بازم تو سرور gehenas tbc بوست کردم امکان داره بیلیزار ای دی رو بن کنه ؟