مالتی‌ باکسینگ

بلیزارد در قالب یک «پست آبی» (پست‌های معروف و رسمی بلیزارد) اعلام کرده از این به بعد، استفاده از نرم‌افزارهای مختص مالتی باکسینگ که اجازه می‌دهند با فشردن یک کلید بر روی صفحه‌کلید، این کلید به چندین نسخه (پنجره) از World of Warcraft فرستاده شود، غیرمجاز و برخلاف قوانین بلیزارد است. این گونه نرم‌افزارها عمدتا توسط مالتی‌باکسرها برای World of Warcraft استفاده می‌شوند.

در طول لول‌آپ کردن در بازی احتمال زیاد به این اشخاص برخورد کرده باشید که چندین هیرو مختلف توسط یک شخص کنترل می‌شود. با این حال، داشتن چندین اکانت همچنان قانونی است. شما می‌توانید چندین هیرو و اکانت داشته باشید و همگی را همزمان دنبال (Follow) کرده و با Alt و Tab آن‌ها را کنترل کنید.

به گفته بلیزارد پلیرهایی که از این دست نرم‌افزارها استفاده می‌کنند اگر در بازی شناسایی شوند، در ابتدا به آن‌ها اخطار داده می‌شود، در صورت نادیده گرفتن، اکانت آن‌ها بسته و در نهایت ممکن است به صورت دائم بن شود. بلیزارد در ادامه برای شفاف‌سازی موضوع اذعان داشته مالتی باکسینگ (Multiboxing) بر خلاف قوانین بازی نیست، بلکه استفاده از نرم‌افزارهای مختص به مالتی‌ باکسینگ دیگر قانونی نیست.

تاریخ انتشار: 05/11/2020

آخرین ویرایش: 05/11/2020

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

0 دیدگاه
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها