Ahn'Qiraj War Effort

اونت Ahn’Qiraj War Effort هم‌اکنون در Season of Mastery کلاسیک همزمان با فاز پنجم شروع شده است. رِید 40 نفره Temple of Ahn’Qiraj و رِید 20 نفره Ruins of Ahn’Qiraj در این فاز باز خواهند شد.

خلاصه‌ای از پست آبی بلیزارد در این خصوص:

با شروع اونت Ahn’Qiraj War Effort دو فکشن هورد و الاینس باید منابع مورد نیاز را جمع‌آوری کرده و شانس خود برای به دست آوردن تایتل Scarab Lord را امتحان کنند.

علاوه بر این، با ورود به Temple of Ahn’Qiraj با آیتم اسرارآمیز Prophecy of Chaos رو به رو خواهید شد. Prophecy of Chaos برای کسانی که Reputation مناسبی با Brood of Nozdormu داشته باشند، چالش‌هایی خواهد داشت. شکل ظاهری C’thun نیز تغییر کرده و به شکل ترسناک اولیه خود (خدای کهن) بازگشته است. و با این تغییر مواجه شدن با C’thun بسیار دشوارتر از WoW Classic خواهد بود.

تغییرات جدید این اونت در Season of Mastery کلاسیک:
  • میزان منابع مورد نیاز نصف شده است.
  • زمان کامل شدن خودکار کوئست‌های Ahn’Qiraj War Effort کاهش یافته است.
  • با تغییر بالا، دروازه‌های Ahn’Qiraj در تمامی رلم‌ها یک ماه پس از شروع اونت، باز خواهند شد.
  • میزان Reputation دریافتی فکشن Brood of Nozdormu از کوئست قابل تکرار «The Hand of the Righteous» دو برابر شده است.
منابع مورد نیاز برای کامل کردن اونت:

منابع مورد نیاز برای هورد و الاینس که باید در پایتخت هر فکشن تحویل داده شوند. (در کنار پروفشن موردنیاز):

Ahn'Qiraj War Effort

منابع مشترک بین هورد و الاینس:

Ahn'Qiraj War Effort

با جمع شدن منابع موردنیاز توسط پلیرها، منابع به Cenarion Hold واقع در Silithus فرستاده می‌شوند. با رسیدن منابع، پلیرهایی که در حال انجام مجموعه کوئست (Quest line) مربوط به Scepter of the Shifting Sands هستند، قادر خواهند بود کوئست Bang a Gong! را گرفته و آن را انجام دهند.

چه کسی تایتل Scarab Lord را خواهد گرفت؟

کسانی که در حال انجام کوئست‌های Scepter of the Shifting Sands هستند، نهایتا قادر خواهند بود که Gong (ناقوسی به شکل مدال بزرگ) را به صدا درآورند. پس از به صدا درآمدن ناقوس، جنگی 10 ساعته شروع خواهد شد. و پلیرها باید مقابل Anubisath و جنگجویان Qiraji بایستند. با شرکت در این جنگ شانس به دست آوردن Rare drop، گلد، XP و Reputation فکشن Brood of Nozdormu را خواهید داشت.

اولین کسی در هر رلم که بتواند ناقوس را به صدا درآورد تایتل «Scarab Lord» را به همراه مونت Black Qiraji Resonating Crystal دریافت خواهد کرد. نفرات بعدی که در طول 10 ساعت باقیمانده بتوانند این کار را انجام دهند تنها مونت را دریافت خواهند کرد. پس از گذشت 10 ساعت تنها Treasure of the Timeless One را دریافت خواهید کرد که شامل گلد، XP و چند آیتم (Weapon) Epic خواهد بود.

منبع

تاریخ انتشار: 22/04/2022

آخرین ویرایش: 22/04/2022

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

0 دیدگاه
قدیمی‌ترین‌ها
جدیدترین‌ها برترین‌ها
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها