Exploring Azeroth

کتاب جدید World of Warcraft: Exploring Azeroth: Kalimdor که حاوی داستان و تصاویر هنری (Artwork) از سری World of Warcraft است قرار است اواخر امسال توسط بلیزارد منتشر شود. هم‌اکنون امکان پیش‌خرید این کتاب از آمازون به قیمت 25 دلار وجود دارد. این کتاب که دومین نسخه از سری Exploring Azeroth است، قرار است 15 اکتبر سال 2021 عرضه شود.

هنوز مؤلف این کتاب مشخص نشده. اما کتاب قبلی این سری که World of Warcraft: Exploring Azeroth: The Eastern Kingdoms نام داشت توسط خانم «کریستی گُلدن» نوشته شده بود.

«در دومین نسخه از سری کتاب‌های مهیج Exploring Azeroth، خوانندگان سفری مخاطره‌آمیز به مناطق سرسبز و  پرهیاهوی «کالیمدور» خواهند داشت تا سر از اسرار این سرزمین دربیاورند. تیم دنیای وارکرفت، اسرار داستانی و رازهایی نهان را فاش خواهند کرد. و همچنین شاهد منظره‌ها و صحنه‌هایی آشنا و خیره‌کننده از «کالیمدور» خواهید بود. هیچ اسراری ناگفته نخواهد ماند.»

مشخصات کتاب World of Warcraft: Exploring Azeroth: Kalimdor:

ناشر: شرکت بلیزارد (تاریخ انتشار: 15 اکتبر 2021)

زبان: انگلیسی

صفحات: 144 صفحه (جلد مقوایی)

هنوز مشخص نیست که آیا Flynn و Shaw در سیر داستانی کتاب حضور خواهند داشت تا آثار باستانی قاره «کالیمدور» را کشف کنند یا خیر. اما کاور قرمز و تصویر Orgrimmar نشان از حضور پررنگ Horde دارد. در مقابل نسخه اول که بیشتر حول Alliance بود.

کتاب Eastern Kingdoms که اولین نسخه از سری بود، بارهای متمادی بازگشت و اشاره به خسارات و ویرانی‌های به بارآمده توسط «آرتاس» داشت. و در نسخه دوم جالب خواهد بود که ببینیم چگونه به سوختن Teldrassil پرداخته خواهد شد. به خصوص اگر توسط یک راوی از جناح Horde باشد.

منبع

تاریخ انتشار: 04/01/2021

آخرین ویرایش: 04/01/2021

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

0 دیدگاه
قدیمی‌ترین‌ها
جدیدترین‌ها برترین‌ها
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها