World of Warcraft و کاهش سرعت Auction House

World of Warcraft و کاهش سرعت Auction House:

Kaivax مدیر انجمن بلیزارد چند روز پیش، تایید کرده در یکی از آپدیت‌های جدید بازی تغییری در Auction House ایجاد شده که باعث تغییر در نحوه تعامل Addonها با Auction House شده و سرعت آن‌ها در جست و جو و اجرای کوئری را کاهش می‌دهد.

این تغییر قبلا در «تغییرات آپدیت» بازی ذکر نشده بود اما کاربران انجمن با ارسال پست‌های مختلف اقدام به گمانه‌زنی در این مورد کردند. و مدیر انجمن در پاسخ به این گمانه‌زنی‌ها این شایعه را تایید کرد: «ما سیستم جدیدی برای بازی قرار داده‌ایم که به هر گیمر یک «بودجه» تحصیص می‌دهد که در هر دقیقه بتواند مقدار مشخصی کار با Auction House انجام دهد، و تنها هنگامی که بودجه از مقدار تعیین شده فراتر رفت محدودیت اعمال می‌شود.

توجه داشته باشید که این محدودیت تنها برای کسانی که از Addonهای مختلف برای خرید تعداد زیادی آیتم‌ استفاده می‌کنند و یا مرتبا در حال جستجوی سریع هستند اعمال می‌شود. و البته تاثیری برای گیمرهایی که از Addon استفاده نمی‌کنند نخواهد داشت. بلیزارد معتقد است که با این کار شرایطی منصفانه بین گیمرهایی که از Addonهای Auction House استفاده می‌کنند. و کسانی که استفاده‌ای از این‌گونه Addonها ندارند برقرار خواهد شد. و فشار وارده بر روی سرورهای بازی را کاهش خواهد داد.

جالب توجه است که ابتدا هیچ اشاره مستقیمی به این محدودیت نشد تا این‌که گیمرها متوجه این موضوع شده و در انجمن‌های بازی آن را مطرح کردند.

تاریخ انتشار: 23/06/2020

آخرین ویرایش: 26/06/2020

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

0 دیدگاه
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها