World of Warcraft و کاهش سرعت Auction House

محدودیت 30 اینستنس در روز تغییر کرد:

چندی پیش بلیزارد اعلام کرد محدودیت جدیدی برای اینستنس‌های (دانجن و رِید) WoW Classic اعمال خواهد کرد تا بات‌ها و سوءاستفاده‌گران محدود شوند. بر اساس این محدودیت، شما می‌توانستید در یک روز و در یک رلم، تنها وارد 30 اینستنس (دانجن و رِید) منحصر به فرد شوید. و این محدودیت بر روی اکانت شما اعمال می‌شد.

حال بلیزارد این محدودیت را تغییر داده و به جای این‌که بر روی اکانت اعمال شود بر روی کاراکترها اعمال خواهد شد. به گفته بلیزارد از این به بعد گیمرهای واجد شرایط محدودیت کمتری خواهند داشت و اکانت‌هایی که از بات استفاده می‌کنند محدودیتی سخت‌گیرانه بر رویشان اعمال خواهد شد.

متن هات‌فیکس مربوطه: «محدودیت 30 اینستنس در روز، اضافه بر محدودیت 5 اینستنس در ساعت است. که برای اولین بار در سال 2005 و بر روی اکانت‌ها اعمال می‌شد. هدف از به کارگیری این دو محدودیت، کاهش سوء استفاده از ربات است، هنگامی که این ربات‌ها تازه وارد بازی می‌شوند و هنوز توسط سیستم ما شناسایی و حذف نشده‌اند. در نهایت تصمیم بر این شد که اعمال این محدودیت تنها بر روی کاراکتر، کافی خواهد بود. چراکه محدودیت کمتری برای گیمرهای واجد شرایطی که به صورت سالم بازی می‌کنند و در یک رلم چندین هیرو دارند وجود خواهد داشت.»

تاریخ انتشار: 09/07/2020

آخرین ویرایش: 09/07/2020

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

0 دیدگاه
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها