فاز پنجم WoW Classic


فاز پنجم WoW Classic فردا منتشر خواهد شد و همراه با آن ست جدید دانجن نیز برای همه کلاس‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت. این ست جدید که با نام Tier 5 شناخته می‌شود از دانجن‌های مختلف قابل تهیه است. البته به دست آوردن آن به همین راحتی نخواهد بود. درحالی که مجموعه کوئست‌هایی که برای گرفتن این ست‌ها باید انجام دهید، ممکن است طولانی، دشوار و یا حتی گران‌قیمت باشند، بسیاری از آیتم‌‎های مربوط به این ست‌ها به طرز شگفت‌آوری مقرون به صرفه خواهند بود. لازم به ذکر است که تهیه کردن ست T5 برای گیمرهایی که هنوز امکان رِید رفتن را ندارند و به دنبال جمع کردن Gear مناسب برای رِیدها هستند بسیار مناسب خواهد بود.

[modula id=”4105″]

 

ست مخصوص به کلاس روگ که با نام Darkmantle Armor شناخته می‌شود، یکی از بهترین ست‌هایی است که با کامل شدن ست، Bonusهای بسیار جالب‌توجهی خواهد داشت. البته این امکان نیز وجود دارد که تمامی این آیتم‌ها را از باس‌های دانجن‌های مختلف گرفت. همچنین آیتم‌هایی همانند Relic و یا Idol که مختص برخی کلاس‌های خاص هستند.

راهنمای کامل گرفتن ست‌های جدید دانجن در فاز پنجم WoW Classic را می‌توانید در WoWHead بخوانید. این راهنما کوئست‌هایی که باید انجام دهید، و تمامی متریال‌های موردنیاز آن‌ها را به طور کامل شرح داده است.

تاریخ انتشار: 28/07/2020

آخرین ویرایش: 28/07/2020

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین‌ها
جدیدترین‌ها برترین‌ها
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها
trackback
3 سال پیش

[…] بالاخره فاز ششم World of Warcraft Classic در سرورهای ریجن اروپا آغاز شده و همزمان با آن رید Naxxramas […]