تصاویر پس‌زمینه Shadowlands

بلیزارد تصمیم گرفت تاریخ عرضه بسته الحاقی بعدی World of Warcraft یعنی Shadowlands را تا اواخر سال 2020 به تاخیر بیندازد. افرادی که Shadowlands را پیش خرید کرده اند ایمیلی از طرف بلیزارد دریافت کرده اند مبنی بر این که می توانند به دلیل تاخیر خوردن بازی درخواست Refund بدهند و پول خود را پس بگیرند.

امکان Refund از طریق قسمت پشتیبانی مشتریان وبسایت بتل نت در دسترس است. و نیازی به دریافت ایمیل از طرف بلیزارد ندارید.

متن ایمیل ارسالی از طرف بلیزارد به شرح زیر است:

ممنون از این که World of Warcraft®: Shadowlands را پیش خرید کردید. می خواستیم به شما اطلاع دهیم که ما تصمیم سختی مبنی بر به تاخیر انداختن عرضه بازی به اواخر سال گرفته ایم.

در این مدت تمام تلاش و تمرکز خود را بر روی بهبود کلی تجربه بازی، بالانس کردن و کار بر روی محتوای مختص به End-game بازی خواهیم گذاشت. همچنین مطمئن خواهیم شد که سفر شما در Shadowlands و آن چه منتظرش هستید، در حد و انتظارات شما و استانداردهای بالای ما باشد. تصور ما این است که با وقت بیشتری که ما برای کار بر روی بازی خواهیم داشت، تجربه نهایی شما بسیار لذت‌بخش تر خواهد بود. در عین حال، متوجه هستیم که اگر مدت زمان بیشتری که باید منتظر بمانید شما را ناامید کرده، در صورت صلاحدید می توانید درخواست Refund بدهید. برای این کار لطفا به قسمت پشتیبانی مشتریان وبسایت ما مراجعه کنید.

 

علاوه بر این، اعلام کرده بودیم که Pre-Patch مخصوص Shadowlands در تاریخ 13 اکتبر (11 روز دیگر) برای ریجن آمریکا عرضه خواهد شد. سپاس از پشتیبانی، شور و شوق، و بازخورد و نظرات مداوم شما. اواخر امسال در Shadowlands شما را خواهیم دید.

تیم World of Warcraft

تاریخ انتشار: 02/10/2020

آخرین ویرایش: 02/10/2020

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

0 دیدگاه
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها