Pre-Patch

دو روز پیش در رلم‌های ریجن آمریکا World of Warcraft و دیروز در رلم‌های اروپایی Pre-Patch منتشر شد. در روز عرضه، ورود به لانچر بتل نت نیز به دلیل ازدحام جمعیت دشوار شده بود و تقریبا بین 30 دقیقه الی چندین ساعت باید در صف منتظر می ماندید تا بتوانید بالاخره وارد بازی شوید. نسخه این پچ 9.0.1 بوده و اولین قدم به جهت آماده سازی عرضه Shadowlands است.

تغییرات و ویژگی‌های جدید:

از تغییرات صورت گرفته در Pre-Patch می‌‎توان به در دسترس قرار گرفتن Chromie Time، تغییر (یا به اصطلاح Squish) آیتم‌لول‌ها، حذف نیاز به Exaltedشدن برای باز شدن Allied Raceها، همچنین تغییر محدوده سطح پلیرها (Level) به 1 تا 60 و امکانات جالب و متعددی که به سلمانی یا Barber Shop اضافه شده‌اند، اشاره کرد.

با تغییر سطح‌بندی در بازی، هم‌اکنون سطح پلیرهای 120 به 50 تغییر یافته‌ و سطح نهایی بازی 60 است که پس از عرضه Shadowlands قابل دستیابی خواهد بود. میزان Health و مانای پلیرها نیز به همان نسبت کاهش یافته است. سیستم فساد یا Corruption به کلی از بازی حذف شده، بسیاری از قابلیت‌های قدیمی همانند Crusader Aura برای کلاس پالادین بازگشته‌اند و Abilityهای Burst کردن دیگر گلوبال کولدون ندارند.

طی هفته آینده در Pre-Patch اونت جالب Scourge Invasion شروع خواهد شد. این اونت به مدت 2 هفته با ارائه مراحل و ماجراجویی‌های مختلف، مواجهه با باس‌های آشنا در آیس‌کرون و سرانجام بازگشت Nathanos Blightcaller شما را برای Shadowlands آماده خواهد کرد.

در Pre-Patch سلمانی تغییرات عمده‌ای داشته و همان‌طور که در مطالب قبلی اشاره کردیم، ویژگی‌های بسیار جالب‌ توجهی اضافه شده‌اند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به تغییر جنسیت رایگان بدون نیاز به پرداخت هزینه، انتخاب اسکین‌های مختلف برای هر فرم کلاس دروید اشاره کرد.

مشکلات پس از عرضه:

البته عرضه Shadowlands مشکلاتی را نیز برای برخی از کاربران در پی داشته که یکی از این مشکلات رو به رو شدن با صفحه خالی یا پیغام «شخصیت شما یافت نشد» (Character Not Found) در هنگام لاگین شدن است. بلیزارد اعلام کرده که آن‌ها از این مشکل مطلع هستند و به زودی آن را رفع خواهند کرد.

مشکل دیگر، عدم پشتیبانی از کارت گرافیک‌های قدیمی است. World of Warcraft دیگر از Shader Model 5 پشتیبانی نخواهد کرد. این بدان معناست که کارت گرافیک‌هایی که از DirectX 11.0 یا 12 پشتیبانی نمی‌کنند WoW قادر به اجرای WoW نخواهند بود. با این حال، برخی از پلیرها هنوز سخت‌افزار ضعیفی دارند و در نتیجه قادر به اجرای بازی نیستند. بلیزارد اعلام کرده که در حال کار بر روی راه‌حلی برای حل این مشکل است و پلیرهای دارای سیستم‌های ضعیف نیز احتمال زیاد قادر به اجرای بازی خواهند بود.

سیستم پیشنهادی و حداقل سیستم مورد نیاز برای Shadowlands:

Pre-Patch

در نهایت این‌که Battle for Azeroth از فروشگاه بلیزارد حذف شده و از این به بعد جزو گیم تایمی که خریداری می‌کنید خواهد بود. در نتیجه برای تجربه WoW تنها نیاز به خرید گیم تایم و پچ آخر یعنی Shadowlands خواهید داشت.

منبع

تاریخ انتشار: 15/10/2020

آخرین ویرایش: 15/10/2020

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

0 دیدگاه
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها