عرضه Shadowlands

مشکلات بزرگ و کوچک روز عرضه Shadowlands

بسته الحاقی جدید World of Warcraft سرانجام پس از تاخیرهای فراوان به دلیل پاندمی کرونا چند روز پیش عرضه شد. World of Warcraft: Shadowlands اما در هنگام لانچ رسمی برای بسیاری از کاربران قابل بازی نبوده است. دیدن صفحه سیاه در هنگام لاگین کردن، نشان داده نشدن لیست هیروها و چند مورد دیگر، برخی از مشکلاتی بوده‌اند که کاربران گزارش کرده‌اند. مشکلات لاگین کردن البته در هنگام عرضه یک بازی نقش‌آفرینی آنلاین بزرگ، برای کاربران چیز عجیب و غریبی نیست. با این وجود که دیدن مشکلات روز لانچ، کمی ناامیدکننده است، اما متاسفانه این مشکلات دیگر بخشی از لانچ هر بازی بزرگ آنلاین شده‌اند.

دو رلم بزرگ اروپا Kazzak و Draenor نیز برای مدتی طولانی کاملا از دسترس خارج شده بودند که بلیزارد اعلام کرد در حال برطرف کردن مشکلات این دو رلم است. نهایتا این دو رلم دوباره آنلاین شدند و مشکلات لاگین رفع شد.

در نهایت لازم به ذکر است که عرضه Shadowlands همزمان با عرضه اولین نسخه از دنیای وارکت است. تاریخی که World of Warcraft برای اولین بار به جهان معرفی شد و امروز 16 سال از آن زمان می‌گذرد.

منبع

تاریخ انتشار: 26/11/2020

آخرین ویرایش: 26/11/2020

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین‌ها
جدیدترین‌ها برترین‌ها
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها
trackback
3 سال پیش

[…] توجه به صف‌های طولانی و ادامه‌دار در برخی رلم‌های Shadowlands، بلیزارد برای پلیرهایی که در رلم‌های با جمعیت بالا […]