یک ماه دیگر تا باز شدن Ahn'Qiraj در WoW Classic

یک ماه دیگر تا باز شدن Ahn’Qiraj در WoW Classic:

شرکت بلیزارد امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد محتوای مخصوص Ahn’Qiraj (فاز 5 WoW Classic) در تاریخ 28 ژولای یعنی کمتر از یک ماه دیگر در WoW Classic باز خواهد شد. در این تاریخ ماموریت (کوئست)های مربوط به Scepter of the Shifting Sands نیز باشد شده و War Effort مربوط به Ahn’Qiraj آغاز خواهد شد.

War Effort چیست؟ War Effort در واقع یک رخداد وسیع در کل سرور و حول یک موضوع (معمولا Raid) جریان دارد. به عنوان مثال Ahn’Qiraj War Effort رخدادی است که در آن گیمرها از هر دو جناح هورد و الاینس به جمع‌آوری منابع پرداخته و سپس در نبردی 10 ساعته شرکت می‌کنند که در نهایت موجب باز شدن دروازه‌های Ahn’Qiraj خواهد شد. همچنین کسانی که Scepter of the Shifting Sands را دارند قادر خواهند بود لقب (Title) جالب‌توجه Scarab Lord و مانت (Mount) مخصوص این رخداد را به دست آورند.

 

بلیزارد در ادامه اضافه می‌کند: «نسخه 1.13.5 وو کلاسیک در تاریخ 28 ماه ژولای عرضه خواهد شد و با انتشار این پچ محتوایی که در PTR (رلم تست عمومی) در حال آزمایش کردن آن بودیم باز خواهد شد. این محتوا همزمان با ریسِت شدن رِیدهای هفتگی برای تمامی رلم‌ها در دسترس خواهد بود. هنگامی که در یک رلم، کوئست لاین (مجموعه کوئست)های ساخت Scepter of the Shifting Sands کامل شده و همچنین گیمرهای مختلف منابع مورد نیاز برای Ahn’Qiraj War Effort را تهیه کردند، دروازه‌های Ahn’Qiraj آماده باز شدن خواهند بود.»

 

منبع

تاریخ انتشار: 30/06/2020

آخرین ویرایش: 30/06/2020

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین‌ها
جدیدترین‌ها برترین‌ها
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها
trackback
3 سال پیش

[…] پنجم WoW Classic فردا منتشر خواهد شد و همراه با آن ست جدید دانجن نیز […]