دنیای وارکرفت کوچک

دنیای وارکرفت کوچک!

در حال حاضر بازی رومیزی (board game) برای World of Warcraft در بازار وجود دارد، اما بلیزارد با همکاری تیم Days of Wonder قصد دارد تا یک نوع جدید و متفاوت را بسازد.

اسم این بازی رومیزی Small World of Warcraft (دنیای وارکرفت کوچک) بوده و بر اساس طرح و لایسنس Small World ساخته خواهد شد. Small World یک بازی رومیزی است که در سال 2009 عرضه شد. داستان آن در مورد دو نژاد است که در یک دنیای کوچک زندگی می‌کنند و این دو نژاد به دلیل کوچک بودن دنیا وارد جنگ علیه یکدیگر شده تا تسخیر کل سرزمین را به دست گیرند.

دنیای وارکرفت کوچک

Small World را اگر امتحان کرده باشید می‌دانید که یک بازی عالیست، پس Small World of Warcraft (دنیای وارکرفت کوچک) نیز به احتمال زیاد یک بازی رومیزی عالی خواهد شد. حداقل این‌طور که از تصاویر و ویدیو منتشر شده از آن به نظر می‌رسد.

این بازی رومیزی سپتامبر 2020 یعنی چیزی حدود 3 ماه دیگر عرضه خواهد شد و می‌توانید آن را با قیمت 52 یورو پیش‌خرید کنید.

دنیای وارکرفت کوچک

منبع

 

آپدیت:

دنیای کوچک وارکرفت

 

بلیزارد این بازی رومیزی را به فروشگاه گیراستور خود اضافه کرده و می‌توانید آن را پیش خرید کنید. این محصول همچنین در آلما، بلژیک، فرانسه و ایتالیا توسط فروشگاه‌های خرده فروشی نظیر Gamestop قابل پیش خرید است. جزئیات کامل و دقیق در مورد Small World of Warcraft را می‌توانید از صفحه مخصوص بازی مشاهده کنید.

این بازی تخته‌ای (رومیزی) را می‌توانید از فروشگاه ما تهیه کنید. خرید Small World of Warcraft

تاریخ انتشار: 20/06/2020

آخرین ویرایش: 23/05/2021

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

0 دیدگاه
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها