مدیرعامل بلیزارد

آقای J. Allen Brack به تازگی اعلام کرده که از سمت خود به عنوان مدیرعامل بلیزارد کناره‌گیری کرده و این شرکت را ترک خواهد کرد. خانم Jen Oneal و آقای Mike Ybarra با هم ریاست بلیزارد را بر عهده خواهند گرفت. آقای J. Allen Brack از سال 2018 ریاست بلیزارد را بر عهده گرفته بود.

توضیحاتی در مورد پس‌زمینه شغلی رئسای جدید بلیزارد به نقل از WoWHead:

  • خانم Jen Oneal. رئیس سابق VV Studio و رئیس قسمت ارزیابی کارکنان در بلیزارد. او در هنگام ادغام شدن این استودیو با بلیزارد، به این شرکت پیوسته است.
  • آقای Mike Ybarra. معاون رئیس سابق تیم Xbox و معاون اجرایی مدیرعامل سابق بلیزارد.

 

خلاصه‌ای از بیانیه بلیزارد در این رابطه:

خطاب به تمامی اعضای جامعه بلیزارد،

تغییر بزرگی در شرکت بلیزارد و سِمت مدیرعامل صورت گرفته است. از امروز، آقای J. Allen Brack از این سمت کناره‌گیری کرده و خانم Jen Oneal به همراه آقای Mike Ybarra ریاست بلیزارد را بر عهده خواهند داشت. این دو شخص تجربه بیش از 3 دهه فعالیت در صنعت گیمینگ را دارند.

پیام مدیرعامل سابق بلیزارد آقای J. Allen Brack در این خصوص:

«اطمینان خاطر دارم که خانم Jen Oneal و آقای Mike Ybarra به بهترین شکل از عهده ریاستی که بلیزارد نیاز دارد بر خواهند آمد و سرعت تغییرات را افزایش خواهند داد. انتظار دارم که آن‌ها این کار را با شور و شوق بالا انجام دهند. و بلیزارد را با بالاترین میزان یکپارچگی و تعهد نسبت به تمامی اعضا از فرهنگ‌های مختلف که بلیزارد را تبدیل به شرکتی بسیار خاص می‌کند، اداره کنند.»

در نهایت، ممنون از همگی که عضوی از جامعه بلیزارد بودید. و به خاطر عزم و اراده‌ای که در رابطه با امنیت و برابری برای همه داشتید.

 

این اتفاق پس از شکایت و حواشی حول آن بود که از بلیزارد صورت گرفت. این شکایت توسط تعدادی از کارکنان زن شرکت بلیزارد به دلیل تبعیض و محیط کاری نامناسب انجام شده بود.

منبع

تاریخ انتشار: 03/08/2021

آخرین ویرایش: 03/08/2021

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

0 دیدگاه
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها