بن شدن اکانت

به نظر می‌رسد که فارم کردن Honor در آپدیت Pre-Patch بازی Burning Crusade Classic تقریبا خارج از کنترل شده و وضعیت جالبی ندارد. هفته گذشته باگی پیدا شده بود که با استفاده از آن میشد احتمال برد در Battleground را تا حد زیادی افزایش داد. البته این باگ اکنون توسط بلیزارد فیکس شده است.

اما اتفاقی که اخیرا توجه بسیاری را به خود جلب کرده، این است که خیلی‌ها شروع به فارم کردن Mark of Honor در Battlegroundها کرده‌اند. آن‌هم با هیروهایی که تقریبا هیچ آیتمی ندارند و تمام مدت AFK هستند.

بلیزارد اخیرا متوجه این موضوع شده است و در حال بن کردن اکانت‌ها به صورت گسترده است. بن اکانت 8 روزه برای ملحق شدن به یک فعالیت PvP و سوءاستفاده یا شرکت نکردن در آن، درنظر گرفته شده است.

تصویر زیر مربوط به کاربری است که 3 دفعه در بتلگراند AFK شده است. این کاربر 8 روز بن شده و ایمیل زیر را از طرف بلیزارد دریافت کرده است:

بن شدن اکانت

کاربر مذکور ظاهرا با اینکه کار او اشتباه بوده، از این اقدام بلیزارد بسیار ناراحت شده است. چراکه انتظار نداشته مدت بن به این اندازه طولانی باشد و همچنین اینکه هیچ‌گونه اخطاری از قبل داده نشده بود.

درهرحال بهتر است که دست به این اقدام نزنید. چرا که با بن شدن اکانت بلیزارد شما دیگر تا عرضه Burning Crusade Classic به بازی دسترسی نخواهید داشت.

اخبار دیگر روزهای اخیر: چندی پیش بود که بلیزارد اعلام کرد میزان Honor کسب شده از PvP دو برابر شده است و رخداد Darkmoon Faire نیز زودتر از موعد مقرر (دیروز) شروع خواهد شد.

منبع

تاریخ انتشار: 25/05/2021

آخرین ویرایش: 25/05/2021

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

0 دیدگاه
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها