نسخه آزمایشی Dragonflight

بلیزارد برای بار دوم، نسخه آزمایشی (Trial) Dragonflight را رایگان کرده است. کسانی که بسته الحاقی Dragonflight را خریداری نکرده‌اند، اما گیم‌تایم یا اشتراک فعال دارند، می‌توانند یک هیرو نژاد Dracthyr ساخته و بازی را تا لول 60 تجربه کنند.

طبق اعلام بلیزارد، امکان لول آپ تنها تا 60 وجود دارد، اما بعد از لول 60، XP گرفته شده هیرو ذخیره شده و در صورتی که Dragonflight را خریداری کنید، این XP بر روی هیرو شما لحاظ خواهد شد. لازم به ذکر است که Dragonlfight تا تاریخ 15 ماه مِی (حدود 10 روز دیگر) 40 درصد تخفیف خورده است.

کسانی که در سری اول رایگان شدن Dragonflight هیرو ساخته بودند، می‌توانند با همان هیرو Dracthyr بازی را ادامه دهند. امکان بازی تا کوئست «Charge of Care» در ناحیه Waking Shores وجود دارد. فرصت تجربه نسخه آزمایشی Dragonflight تا تاریخ 4 ژوئن (مصادف با 14 خرداد 1402) یعنی حدود 1 ماه دیگر وجود خواهد داشت.

برای تجربه نسخه آزمایشی Dragonflight کافیست مراحل زیر را انجام دهید:

  • دانلود نسخه دسکتاپ برنامه بتل‌نت
  • اجرای برنامه و ورود به اکانت
  • نصب یا آپدیت کردن World of Warcraft
  • خرید اشتراک یا گیم‌تایم در صورتی که گیم‌تایم ندارید و اجرای بازی

رایگان شدن بازی و اجازه به پلیرهای جدید برای تجربه آن، ایده خوبی است که البته بازی‌های نقش‌آفرینی آنلاین دیگر همچون The Elder Scrolls Online و Final Fantasy XIV هم اغلب این کار را انجام می‌دهند. اما نیاز به گیم‌تایم یا اشتراک برای دسترسی به نسخه آزمایشی بازی، رایگان بودن آن را نقض می‌کند و مطمئنا خیلی‌ها از تجربه آن منصرف خواهند شد.

منبع

تاریخ انتشار: 05/05/2023

آخرین ویرایش: 05/05/2023

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

0 دیدگاه
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها