کارگردان Diablo 4

به نقل از Kotaku، سه نفر از اعضای ارشد بلیزارد امروز این شرکت را ترک کردند. این افراد شامل آقای Luis Barriga کارگردان Diablo 4، آقای Jesse McCree طراح ارشد مراحل در بلیزارد، و آقای Jonathan LeCraft طراح سری World of Warcraft می‌شود.

در این رابطه هنوز توضیح مشخصی داده نشده، و مشخص نیست که آیا خروج این افراد از بلیزارد مرتبط با شکایت اخیری بوده که این شرکت با آن درگیر است، یا خیر. همچنین مشخص نیست که خروج کارگردان Diablo 4 تاثیری بر روند ساخت این بازی خواهد داشت یا خیر.

هفته گذشته، رئیس Activision Blizzard، آقای Bobby Kotick گفته بود به تحقیق و بررسی تمامی ادعاها و موارد خواهیم پرداخت. اگر نیاز باشد با کارمندان یا حتی اعضای بالارتبه برخورد خواهیم کرد.

چندین نفر از کارمندان سابق بلیزارد در تصاویر گرفته شده که مرتبط با پرونده Alex Afrasiabi و شکایتی که از وی شده بود، دیده شده بودند. که آقای Jesse McCree نیز یکی از آن‌ها بوده و دیده شده که شوخی نامناسب با افراد داشته است. یکی دیگر از افرادی که در این تصاویر بوده آقای Cory Stockton است که ظاهرا هنوز در شرکت بلیزارد حضور دارد، اما در لیست اخراجی‌های شرکت قرار گرفته است.

مدتی پیش بود که بلیزارد اقدام به حذف تمامی ارجاعات و NPCهای مرتبط با Alex Afrasiabi، کارگردان ارشد سابق سری World of Warcraft کرد. حال باید دید که آیا ارجاعات مربوط به دیگر کارمندان خاطی نیز حذف خواهد شد یا خیر.

مدتی پیش بود که مدیرعامل بلیزارد عوض شد و ظاهرا تغییرات هنوز در این شرکت ادامه دارند.

تاریخ انتشار: 12/08/2021

آخرین ویرایش: 12/08/2021

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

0 دیدگاه
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها