Chromie Time

با عرضه Pre-Patch به زودی سیستم لول آپ در بازی World of Warcraft به کلی تغییر خواهد کرد. در حال حاضر سطح (Level) نهایی پلیر در آخرین بسته الحاقی بازی 120 است. اما با منتشر شدن Pre-Patch این سطح به 60 کاهش پیدا خواهد کرد. بدین صورت که شما با استفاده از قابلیت Chromie Time قادر خواهد بود تا سطح 50 در هر بسته الحاقی که دوست داشتید، لول آپ کنید. 10 سطح آخر نیز در بسته الحاقی Shadowlands در جریان خواهد بود.

Chromie Time چیست؟

Chromie Time قابلیت جدیدی است که همراه با Pre-Patch مختص به Shadowlands منتشر شده و به پلیرها این امکان را می‌دهد که در هر منطقه‌ای از بازی، از Vanilla گرفته تا Battle for Azeroth لول آپ کنند.

فعال کردن این ویژگی باعث می‌شود پلیر وارد به یک فاز جدا نسبت به دیگر پلیرها (که Chromie Time را فعال نکرده‌اند) شود. و تمامی ماموریت‌ها (Quest) از Vanilla گرفته تا Battle for Azeroth همگی در مقیاس سطح 1 تا 50 قرار گیرند.

نحوه فعال‌سازی و غیرفعال کردن:

برای فعال کردن این قابلیت جدید باید با Chromie در Orgrimmar یا Stormwind صحبت کنید. سپس با انتخاب کردن یکی از بسته‌های الحاقی World of Warcraft این قابلیت فعال خواهد شد.

Chromie در قسمت Embassy (سفارت) هر پایتخت قرار دارد:

Chromie Time

Chromie Time

البته توجه داشته باشید که تنها زمانی می‌توانید Chromie Time را فعال کنید که یک بار با یک هیرو بدون فعال‌ بودن این قابلیت به سطح 50 رسیده باشید.

برای غیرفعال کردن آن، باید دوباره با Chromie صحبت کنید. همچنین با رسیدن به سطح 50 این قابلیت به صورت خودکار غیرفعال شده و شما به Orgrimmar یا Stormwind بازخواهید گشت.

انتخاب یک بسته الحاقی برای Chromie Time:

هنگامی که یک بسته الحاقی را برای Chromie Time انتخاب می‌کنید، Quest شروع مربوطه را دریافت خواهید کرد.

توجه داشته باشید که:

  • صرف نظر از این‌که Quest شروع را برای چه بسته الحاقی انتخاب کرده‌اید، هنگامی که Chromie Time فعال شد، می‌توانید در بسته الحاقی دلخواه خود بازی کنید. این قابلیت تمامی محتوا و دنیای خارج از پچ Shadowlands را برای شما تا سطح 50 مقیاس‌بندی خواهد کرد.
  • با این حال بسته الحاقی که انتخاب می‌کنید، بر روی دانجن‌های نمایش داده شده در Dungeon Finder تاثیرگذار خواهند بود.

اگر برای شروع یک بسته الحاقی یا ماموریت‌ها نیاز به کمک داشتید، می‌توانید با باز کردن Adventure Journal یا سر زدن به Hero’s Call Board (الاینس) یا Warchief’s Command Board (هورد) ماموریت‌های جدید را مشاهده کنید.

نحوه عملکرد Dungeon Finder در Chromie Time:

زمانی که این قابلیت فعال شد، تنها Dungeonهای بازه زمانی منتخب برای شما نمایش داده خواهد شد. با این حال اگر به گروهی ملحق شدید (Party) که بازه‌های زمانی مختلفی را انتخاب کرده بودند، می‌توانید بدون هیچ مشکلی Dungeonهای بازه‌های زمانی Party را نیز انتخاب کنید.

Chromie Time

مقیاس‌بندی WoW بدون Chromie Time چگونه خواهد بود؟

اگر تصمیم به لول آپ کردن بدون Chromie Time بگیرید، سطح‌بندی بسته‌های الحاقی بازی به صورت زیر خواهد بود:

  • Vanilla: 10-30
  • Burning Crusade: 10-30
  • Wrath of the Lich King: 10-30
  • Cataclysm: 30-35
  • Mists of Pandaria: 10-35
  • Warlords of Draenor: 10-40
  • Legion: 10-45
  • Battle for Azeroth: 10-50

 

منبع

تاریخ انتشار: 21/09/2020

آخرین ویرایش: 12/04/2022

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین‌ها
جدیدترین‌ها برترین‌ها
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها
trackback
3 سال پیش

[…] تغییرات صورت گرفته در Pre-Patch می‌‎توان به در دسترس قرار گرفتن Chromie Time، تغییر (یا به اصطلاح Squish) آیتم‌لول‌ها، همچنین تغییر […]