طراح ارشد سابق سیستم‌های World of Warcraft که با نام مستعار Ghostcrawler شناخته می‌شود، در توییتر خود اعلام کرده که در حال کار بر روی یک MMO جدید در استودیو Riot Games است. اطلاعات دیگری در رابطه با این بازی جدید در دسترس نیست، اما با توجه به توییت Ghostcrawler به نظر می‌رسد که حول گسترش و ارتقای داستان و دنیای League of Legends باشد.

متن توییت آقای Greg Street که با نام مستعار Ghostcrawler شناخته می‌شود: «اخبار جدیدی دارم! شغل اخیر من در Riot کمک به گسترش دنیای League [of Legends] بوده است که مسلما به آن نیاز خواهیم داشت، چرا که وقتش رسیده است! شغل جدید من کار بر روی یک بازی بزرگ است که خیلی از شما و اعضای تیم Riot از ما خواسته بودید. پی نوشت: ما در حال استخدام نیرو هستیم.»

Ghostcrawler پس از ترک بلیزارد، مدتی استراحت کرد، اما به گفته خودش با عرضه Shadowlands به بازی بازگشته و در حال توییت زدن در مورد دنیای وارکرفت نیز هست.

سال پیش بود که آقای Marc Merrill از موسسین Riot Games، اعتراف کرد که دوست دارد Riot Games «به زودی» یک بازی MMORPG جدید عرضه کند. اما هیچ خبری از ساخت و توسعه بازی جدیدی از آن زمان تاکنون منتشر نشد. آقای Merrill دو سال پیش از دنبال‌کنندگان خود در توییر در مورد یک MMO جدید بر پایه دنیای League of Legends نیز سوال کرده بود.

تاریخ انتشار: 18/12/2020

آخرین ویرایش: 18/12/2020

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

0 دیدگاه
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها