Wrath of the Lich King Classic

همان‌طور که به احتمال زیاد می‌دانید Burning Crusade Classic کم کم به آخرین فاز خود نزدیک می‌شود. و خیلی‌ها انتظار شنیدن اخبار عرضه Wrath of the Lich King Classic را دارند. در این مطلب قصد داریم تا با هم نگاهی بیندازیم به خلاصه مقاله منتشر شده در وبسایت WoWHead با موضوع «گمانه‌زنی‌ها و هرآنچه تاکنون در مورد Wrath of the Lich King Classic می‌دانیم». توجه داشته باشید که هنوز هیچ خبر رسمی در رابطه با عرضه Wrath of the Lich King Classic منتشر نشده و این مقاله صرفا حدس و گمانه‌زنی است.

عرضه احتمالی Wrath of the Lich King Classic در چهار ماه آخر سال 2022

بدون شک یکی از سوالات پرتکرار در مورد Wrath of the Lich King Classic (به صورت خلاصه Wrath Classic) تاریخ عرضه آن است. چند روز پیش بلیزارد نظرسنجی‌هایی برای برخی از پلیرها فرستاد و فاز آخر TBC Classic هم نزدیک است. از زمان عرضه TBC Classic (تاریخ 1 ژوئن 2021) حدود 10 ماه می گذرد و بازی در حال حاضر در فاز 4 از 5 فاز است. Vanilla Classic در مقایسه با TBC بسیار طولانی‌تر بود و با جلو افتادن و عرضه سریع TBC Classic بسیاری از پلیرها حدس می‌زنند که Wrath Classic در چهار ماه آخر سال 2022 عرضه شود. نکته جالب اینجاست که Wrath of the Lich King برای اولین بار در تاریخ 13 نوامبر 2008 عرضه شد. یعنی نوامبر امسال (حدود 7 ماه دیگر) چهاردهمین سالگرد Wrath of the Lich King خواهد بود.

علاوه بر این، بلیزارد گفته بود که شدولندز یک فصل دیگر (فصل 4) نیز خواهد داشت که یعنی احتمال عرضه پچ 10.0 در سال 2022 بسیار کم خواهد بود. از نظر مالی نیز عرضه یک محصول در چهار ماه آخر 2022 برای بلیزارد بسیار منطقی‌تر خواهد بود. و این خود احتمال عرضه Wrath Classic را در چهار ماه آخر 2022 افزایش می‌دهد.

تغییرات بسیار قابل‌توجه در Wrath Classic

عنوان Wrath or the Lich King در زمان عرضه، تغییرات بسیار قابل‌توجه و پرکاربردی داشت. از جمله اضافه شدن اچیومنت، Equipment manager، تب مخصوص Mount، اضافه شدن Barbershop ،Dual Talent و همچنین Dungeon Finder. با اینکه بسیاری از این امکانات مورد استقبال قرار گرفتند، اما برخی باور داشتند که Dungeon Finder بخش مهمی از تجربه بازی را خراب کرده و از بین برده است. که آن هم جنبه اجتماعی و برقراری ارتباط با دیگر پلیرها است.

ممکن است این تغییرات مثل TBC Classic در قالب فازهای مختلف به بازی اضافه شوند.

Wrath of the Lich King Classic

کلاس Death Knight احتمالا در Pre-Patch اضافه خواهد شد

با عرضه Pre-Patch مخصوص TBC Classic دو نژاد Blood Elf و Draenei قبل از باز شدن Dark Portal به بازی اضافه شدند. به همین دلیل خیلی‌ها حدس می‌زنند که کلاس Death Knight نیز احتمالا در Pre-Patch مخصوص Wrath Classic باز شود.

این یک موقعیت عالی برای پلیرهایی که قصد بازی کردن کلاس Death Knight را دارند خواهد بود و در هنگام عرضه Wrath برای اولین بار این امکان وجود نداشت. اگر Death Knight در Pre-Patch اضافه شود، پلیرها می‌توانند هیرو خود را با لول 55 ساخته و تا زمان انتشار پچ اصلی Wrath Classic همراه با دیگر هیروهای لول 70 آماده ورود به Northrend باشند.

احتمال امکان استفاده از Faction Change و Race Change در فروشگاه بازی

دو سرویس Faction Change و Race Change در سال 2009 به WoW اضافه شدند، یعنی حدود 1 سال پس از عرضه Wrath of the Lich King. این احتمال وجود دارد که این سرویس‌ها در فروشگاه بازی در دسترس باشند، چراکه خیلی‌ها از این دو سرویس استفاده خواهند کرد.

پیش‌بینی فازهای Wrath of the Lich King Classic

طبق گمانه‌زنی‌ها و حدسیات اکثر پلیرها و بر اساس آن‌چه در TBC Classic و Vanilla Classic شاهد بودیم، انتظار می‌رود Wrath Classic شامل 5 فاز به صورت زیر باشد:

  • Phase 1: Naxxramas, The Eye of Eternity, The Obsidian Sanctum
  • Phase 2: Ulduar
  • Phase 3: Trial of the Crusader, Onyxia’s Lair
  • Phase 4: Icecrown Citadel
  • Phase 5: The Ruby Sanctum
Wrath of the Lich King Classic
احتمال عرضه Wrath of the Lich King Classic روی پچ 3.3.5

همان‌طور که کلاسیک روی پچ 1.12.1 و TBC Classic روی پج 2.4.3 عرضه شدند، به احتمال زیاد Wrath Classic نیز روی پچ 3.3.5 عرضه شود. این به معنی باز بودن تمامی محتوای مربوط به این پچ نیست، بلکه تغییرات، فیکس‌ها، و امکانات مربوط به 3.3.5 از روز اول در بازی اعمال خواهند شد.

 

منبع

تاریخ انتشار: 03/04/2022

آخرین ویرایش: 12/04/2022

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

0 دیدگاه
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها