Lament of the Highborne



موزیسین معروف Jay The Bard که چندی پیش آلبوم World of Synthcraft را منتشر کرد، به تازگی با همکاری خانم «پَتی متسون» (صداپیشه شخصیت سیلواناس) کاور جالبی از آهنگ خاطره‌انگیز Lament of the Highborne ساخته است. این قطعه و ملودی آن در اصل برای ادای احترامی به Night Elfها و High Elfهایی نوشته شده که در جدال‌های مختلف در تاریخ دنیای وارکرفت جان خود را از دست داده‌اند.

همان‌طور که در مطالب قبلی وبسایت اشاره کرده بودیم، این موزیسین، شخصی با استعداد است که با ارائه آهنگ Tales of Azeroth برنده جایزه استعدادهای برتر بلیزکان 2017 نیز شده است. در رابطه با خانم «پَتی متسون»، او بیشتر تحت عنوان صداپیشه شخصیت سیلواناس شناخته می‌شود. و معمولا به عنوان مهمان در پنل‌های مربوط به صداپیشه‌ها در بلیزکان حضور دارد. البته آن‌چه که خیلی‌ها نمی‌دانند این است که وی خواننده و ترانه‌سرای بااستعدادی نیز هست.

آهنگ Lament of the Highborne را اکثرا از طریق Sylvanas’ Music Box شنیده‌اند، که مربوط به بسته الحاقی Wrath of the Lich King می‌شود. اما این آهنگ در واقع به اولین بسته الحاقی WoW یعنی The Burning Crusade بازمی‌گردد. با انجام دادن ماموریت The Lady’s Necklace و تحویل دادن آن، این آهنگ اجرا می‌شود. شایان ذکر است که نسخه اصلی این آهنگ توسط آقایان Derek Duke و Russell Brower نوشته شده و توسط خانم Vangie Gunn خوانده شده است.

منبع

تاریخ انتشار: 18/02/2021

آخرین ویرایش: 17/02/2021

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

0 دیدگاه
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها