نژاد باستانی و اسرارآمیز Pandaren

نژاد باستانی و اسرارآمیز Pandaren یکی از نژادهای قابل بازی در World of Warcraft (دنیای وارکرفت) است. که با بسته الحاقی Mists of Pandaria به دنیای وارکرفت معرفی شد. آن‌ها اولین نژادی هستند (تاکنون) که در هردو جناح Alliance و Horde قابل دسترسی هستند. آنها نژادی باستانی و اهل پنهان‌کاری هستند. و برای مدت‌ها در خفا پنهان مانده‌اند. اکنون که دوباره وارد دنیای وارکرفت شده‌اند، فرقه Tushui وفادار و متعهد با Alliance است، و فرقه Huojin در پی هم‌نشینی با Horde است.

PandarenCrest

منطقه آغازین آن‌ها Wandering Isle (جزایر سرگردان) است، یک لاک‌پشت غول پیکر که در اقیانوس Azeroth (آزراث) سرگردان است. در سیر داستانی پایانی جزیره، پلیر قادر است تا بین دو گروه Alliance و Horde یکی را برای پیوستن انتخاب کند و در طول بازی دیگر قادر به تغییر دادن آن نخواهد بود.

تاریخچه:

احاطه شده میان رازها و افسانه‌ها، به ندرت دیده می‌شوند و حتی به ندرت درک می‌شوند. Pandarenهای اسرارآمیز مدتهاست که میان نژادهای دنیای وارکرفت یک راز بوده است . کسی از وجود آن‌ها خبر نداشته است. تاریخ نجیب مردم Pandaren به هزاران سال قبل از امپراطوری انسان‌ها و حتی قبل از گسسته شدن دنیا باز می‌گردد. مقیم سرزمین‌های شگفت‌انگیز و حاصلخیز، Pandarenها یک بار تحت فشار شکنجه اربابان باستانی، نژادهای شیطانی که به عنوان mogu شناخته می‌شوند کار کرده‌اند. با استقامت، دیپلماسی و یک شکل منحصر به فردی از نبردهای غیر مسلح، انقلابی موفقیت‌آمیز را انجام دادند که مغان را خنثی کرده و یک امپراطوری با نام Pandaren تأسیس کردند. امپراطوری که هزاران سال رونق خواهد داشت.

در روزهای تاریک و پیش از گسسته شدن دنیا، هنگامی که شیاطین بر روی آذراث فرود آمدند، تمام قلمروهای فانی را به خطر انداختند. آخرین امپراطوری Pandarenها راهی برای محافظت از سرزمین‌های خود در برابر ویرانی پیدا کردند. آنان با معامله با سرنوشت، برای هزاران سال سرزمین خود را درون یک مه غیرقابل نفوذ پنهان کردند. اما به موجب آن معامله، Pandaria را از آن زمان پنهان کرده است.

Pandarenهایی که به جناح بزرگ Alliance پیوسته‌اند، شفادهنده‌گانی در مسیر Tushui هستند و زندگی پرشکوهی را با مدیتیشن، آموزش دقیق و اعتقاد اخلاقی می‌گذرانند و آن‌چه را که بالاتر از همه است درست انجام می‌دهند. Aysa Cloudsinger نماینده آن‌ها است. و این جناح Tushui Pandaren نام دارد.

Pandarenهای جناح Horde از پیروان فلسفه Huojin هستند. کاملتر از فلسفه تامل برانگیز Tushui، اعتقاد دارند که بی تحرکی بزرگترین بی‌عدالتی است و دفاع از خانه و خانواده‌ها بدون پرداختن هزینه افتخارآمیز است. نماینده آن‌ها Ji Firepaw است. و این جناح Huojin Pandaren نام دارد.

این بود نگاهی به نژاد باستانی و اسرارآمیز Pandaren. برای اطلاعات، بررسی یا مقالاتی بیشتر می‌توان به بخش بلاگ وبسایت مراجعه کرد.

تاریخ انتشار: 03/07/2020

آخرین ویرایش: 12/02/2021

خرید گیم‌تایم و آخرین بسته الحاقی World of Warcraft با قیمتی مناسب از فروشگاه سایت
به اشتراک‌گذاری مطلب:
نظرات
0 0 امتیازات
امتیازدهی
اشتراک
به من خبر بده
guest

0 دیدگاه
بازخوردهای درون‌متنی
مشاهده تمام دیدگاه‌ها